59 Reacties

één maand geleden

Jaa, 2 dagen voor dat hij 14 maanden werd.

één maand geleden

Onze dochter al sinds 12 maanden

één maand geleden

Die van ons sinds dat ie 9 maanden was

één maand geleden

Onze liep met 13 maanden eerste meters heeft ze gemaakt in fins lapland 🤣☃️

één maand geleden

Onze dochter sinds 10 maanden

één maand geleden

Onze dochter loopt nu ook al rond sinds 12 maanden

één maand geleden

Sinds een goede week loopt ze, niks anders meer wilt ze. Maar onthoud, mocht jouw kleintje het nog niet doen, ieder kindje komt op z'n eigen tijd. Jongetje bij de gastouder, 1 maand ouder dan ons dochtertje en tijgert net.

één maand geleden

Zoontje is bijna 16 maandwn en is nu sinds 2 weken gaan oefenen met lopen. Doet het wel elke dag steeds meer nu.

één maand geleden

Onze zoons loopt sinds 12.5 maanden.

één maand geleden

Zoontje liep vanaf 9 maanden langs de tafel, kasten etc. Sinds 13 maanden loopt hij los en nu met 15 maanden rent hij al.

één maand geleden

Zoontje 16mnd, cruised als een malle.. duurt niet lang meer of hij begint echt te stappen haha..

één maand geleden

Mijn dochter is morgen 16 maanden en loopt nog niet. Ik maak me overigens totaal geen zorgen. Zij is met haar woordenschat weer wat sneller. Ieder zijn eigen niveau.

één maand geleden

Mijn dochter is 15 maanden, en ze stond voor het eerst in de box toen ze 8 maanden was. Dus ik dacht: die loopt wel voordat ze 1 jaar oud is. Ondertussen loopt ze nu nog steeds niet, wel 3 of 4 pasjes en dan laat ze zich weer vallen. 🤣

één maand geleden

Ons zoontje liep bij 13 maanden 😊

één maand geleden

Zoontje ging met 6 mnd optrekken tot staan en 7mnd langs dingen lopen. Met 10 maanden los lopen maaar.... zegt nog maar een paar woordjes dus dat gaat bij hem weer wat trager. Zou me geen zorgen maken ieder kindje ontwikkeld op zijn eigen tempo. Uiteindelijk lopen ze allemaal weer gelijk 🥰

één maand geleden

Onze dame loopt vanaf 11 maanden. Ze rent nu de speeltuin door. Kan hurken, stoepjes op, overal op klimmen.. gaat VEEL TE HARD 😂. Maar praten? Ho maar ;)

één maand geleden

Nee, hij loopt nog niet los terwijl hij al sinds hij 10 maanden is langs banken en rond de tafel loopt. Maar hij kletst de hele dag en maakt elk geluidje naar wat hij ziet. De rest komt vanzelf wel denk ik

één maand geleden

Ja Rosie liep bij 12 maanden, nog wel veel onstabiliteit maar sinds 14 maanden is ze heel stabiel met lopen en rennen

één maand geleden

Ons zoontje is net 16mnd en loopt nog niet. Vanaf 9mnd liep hij al langs de tafel etc. Maar loopt nu voornamelijk op z'n knieën en soms aan de hand.

één maand geleden

Ik merk dat ze sinds een paar dagen stabieler staat en continu met haar loopkar ervandoor gaat. Thuis probeert ze stukjes te lopen en ik denk dat het nu niet lang meer duurt. Ze is 15,5 maand