59 Reacties

één maand geleden

Reactie op ArankaB

Mijn dochter is 15 maanden, en ze stond voor het eerst in de box toen ze 8 ...
Hier precies hetzelfde. Stond al met 8 maanden, cruisen al met 9/10 maanden. Loopt nu pas sinds 1 week een paar stappen (10) en valt dan weer

één maand geleden

Ons zoontje staat pas sinds 12 maanden, cruist sinds 13 maanden. Loopt wel al ook sinds 12 maanden aan de hand, maar wordt nu snel stabieler. Sinds een paar dagen oefent hij losstaan en loslopen. Hij zet nu 3-5 stappen voor hij omvalt 😋

één maand geleden

Hier ook 15 maanden en loopt nog niet.

één maand geleden

Ja👍🏼 met 14,5 maand gaan stappen en met 15 maanden was het echt goed lopen.

één maand geleden

Dochter van 15 maanden loopt inmiddels al 5 maanden. Begon met stapjes van tafel naar tv-kastje etc.. met 11 maanden liep ze stabiel. Inmiddels rent ze door de kamer en kan ze ook goed overweg met hoogteverschillen. Stoepjes, drempels etc. Trap klimmen gaat makkelijk en loopt ook al goed over een (brede) evenwichtsbalk. Weet hier ook weer soepel af te gaan. Haar neef is twee maanden ouder en die ging vorige maand (16 maanden) ineens lopen. Hij vond het gewoon niet interessant. Zijn interesses lagen ergens anders. Hij kan bijvoorbeeld heel goed schommelen op een normale schommel, zonder hulp. Ik denk dat ieder kindjes de focus ergens anders op heeft qua leren.

één maand geleden

Hier 16 maanden en loopt echt nog niet los. Ze loopt overal achter en langs maar aan de hand of los durft ze niet. Gaat direct zitten en kruipt verder. Inmiddels gaat ze ook zonder steun staan vanuit zit maar zodra ze beseft dat ze losstaat gaat ze weer zitten. Onze oudste was ook niet snel (ruim 1,5jaar) en dat is ook helemaal goed gekomen.

één maand geleden

Hier een meisje van 15 maanden die al met 11 maandjes de eerste stapjes zette! Met 13 maanden liep ze helemaal zelfverzekerd los en nu rent ze alle kanten op😂 ik had gehoopt dat ze iets later kon lopen, scheelt heel wat geren en gevang😂

één maand geleden

Hier 15 maanden en loopt nu ruim een maand echt helemaal los daarvoor liep ze wel wat stapjes los maar elke keer dat ze door had dat ze los liep liet ze haarzelf vallen op d'r bollen en ging ze verder kruipend.

één maand geleden

Hier nog niet, bijna 16 maanden. Hij is wel prematuur geboren en de eerste maanden ook nog afgevallen door koemelkallergie, ook een tijd een te laag hb gehad, dus wel herleidbaar

één maand geleden

Ze is nu idd 15,5 maand en begint nu pas echt los te lopen. Al gaat ze nog steeds vaak over naar kruipen omdat ze dit veel makkelijker vindt 😂. Ze kan het dus wel maar het zijn wel iedere keer maar enkele stapjes

één maand geleden

Ze liep voor het eerst los op 18 december, ze was 1 december 1 geworden. Een paar stapjes van haar papa naar mij. Daarna ging het snel. Ze is nu 16 maanden en rent zowat door het huis. In die paar maanden is ze flink stabiel gaan lopen. Voordat ze los ging lopen liep ze al wel een tijdje langs.

één maand geleden

Dochter liep met 10 mnd en meteen stabiel eigenlijk, weinig gevallen. Zoon liep een week na zijn verjaardag. Als je kindje nog niet loopt met 15 mnd is dat helemaal niet vreemd hoor! Ieder mupje zijn of haar eigen tempo ♡

één maand geleden

Onze zoon loopt sinds 11 maanden

één maand geleden

hier liep hij los met 13.5 mnd ongeveer & vanaf 8,5mnd overal langs

één maand geleden

Mijn dochter loopt sinds ze 11mnd is los, maar praten doet ze bijv. nog erg weinig (alleen mama en gebrabbel) Dikke kans dat jouw kleintje al de oren van je hoofd kletst! 😉 Elk kind ontwikkeld zich in zijn/haar eigen tempo en niet elk ontwikkelgebied kunnen ze tegelijk ontwikkelen! Heb geduld...het komt vanzelf!

één maand geleden

Ons zoontje deed losse stappen en dan een aantal meter lopen sinds 14 maanden, maar is nu 15 maanden en een week en blijft het spannend vinden. Gaat snel zitten enzo. En loopt vooral in onze richting rn liever niet op eigen initiatief

één maand geleden

Mijn zoontje is nu 16 maanden en loopt niet, staat alleen af en toe los en loopt overal langs. Hij praat daarentegen heel veel, hij kent zeker 30 woorden en kan zich goed duidelijk maken. Ik merk nu ook dat hij heel makkelijk nieuwe woordjes erbij leert.

één maand geleden

Voor alle kindjes die al lopen, lopen die ook nog enigsinds wijdbeens? Die van mij loopt al vanaf 12 maanden, maar kreeg pas te horen dat het nog wel wijdbeens is. Beetje o benen. Lees wel dat het ontwikkeld naar mate ze meer lopen, maar die van mij loopt dus al even

één maand geleden

Hier wordt sinds een week echt helemaal los gelopen. Ze kruipt ook nauwelijks meer. Staan langs meubels deed ze al met 10 maanden. Daarna ging ze eerst druk bezig met kletsen en woordjes leren, en nu ineens het lopen. Heel leuk om te zien allemaal! Ze is bijna 16 maanden.

één maand geleden

Reactie op Fenje

Voor alle kindjes die al lopen, lopen die ook nog enigsinds wijdbeens? Die ...
Ze staat een klein beetje wijder met haar voeten dan haar heupen, maar geen O-benen.