7 Reacties

2 maanden geleden

Hier tzelfde. Was me net ook aan het afvragen of ik er iets mee moet? Ze loopt prima aan 1 vingertje maar lijkt onzeker bij t alleen moeten doen

2 maanden geleden

Mijn dochter ook nog niet! Ze kan best lopen met 2 vingers vast maar verder dan dat komt ze echt niet...

2 maanden geleden

Mijn broertje was 22 maanden en liep toen pas. Het komt uiteindelijk echt vanzelf, wanneer ze er aan toe zijn! Maak je je echt zorgen? Kan je het altijd met het CB bespreken. Maar ik zou me nog niet zoveel zorgen maken hoor.

2 maanden geleden

Ik weet niet of mijn gedachte ergens op slaat maar misschien dat een kinderbrein soms genoeg heeft aan een ontwikkeling tegelijk? Mijn zoon loopt al een poos maar praat bijvoorbeeld echt nauwelijks. Ik twijfelde of ik daar iets mee moest maar ik wilde sws nog een x tussendoor langs het cb dus ik wacht af en bespreek het anders daar. (Afsprk is volgende maand)

2 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Ik weet niet of mijn gedachte ergens op slaat maar misschien dat een kinder ...
Ja dat klinkt heel logisch, mijn dochter praat dan weer heel veel en begint al aan kleine zinnetjes van 2 woorden 😅 het komt vast goed maar soms gun je het ze zo erg dat ze in mijn geval meer kan ontdekken, en jij misschien dat hij zich beter uit kan drukken. Komt vast goed🫶🏻

2 maanden geleden

Reactie op LV87

Ja dat klinkt heel logisch, mijn dochter praat dan weer heel veel en begint ...
Ja precies! Het is voor de kleintjes niet makkelijk om klein te zijn. En voor ons niet makkelijk om toe te kijken/reguleren

2 maanden geleden

Mijn dochter van 18,5 maanden kan nu pas staan. Ze gaat naar de fysio sinds ze 14 maanden oud is, daar zeggen ze dat er niks aan de hand is. Gewoon kwestie van tijd en geduld. Aan de andere kant kan ze heel goed praten (ca. 50 woorden schat ik in), in 3 verschillende talen. En haar fijne motoriek is ook heel goed vind ik, als ik zie de manier waarop ze een potlood vast houdt. Ik maak me geen zorgen meer, maar de fysio heeft zeker daarmee geholpen, de bevestiging zeg maar. Ze hebben me ook oefeningen laten zien om haar te stimuleren.