48 Reacties

8 maanden geleden

die van ons deed al eens losse stapjes met 11 maanden, een dag voor zijn verjaardag besloot hij helemaal te gaan lopen! nu rent hij door het huis heen🥰(bijna 14mnd)

8 maanden geleden

Ons meisje liep ook voor haar eerste verjaardag.. nu rent ze inmiddels.. (13 maanden)

8 maanden geleden

ons zoontje loopt nu met 13 maanden goed los

8 maanden geleden

onze dochter loopt sinds ze 12.5 maand is

8 maanden geleden

mijn meisje loopt sinds eergisteren los en word morgen 14 maanden

8 maanden geleden

Ons zoontje ongeveer het zelfde als topicstarter 🥰 zet nu enkele losse stappen maar nog niet heel consistent

8 maanden geleden

Ja ze loopt, nog geen 13 maanden 😁

8 maanden geleden

mijn zoon begon te stappen (los) bij 12,5 maand bij 13 maanden werd het echt lopen Gisteren was hij precies 14 maanden.

8 maanden geleden

Ons zoontje stond los en stapte los van bijv. de bank naar de salontafel met 11 maanden. Stapte ook los van mij maar mijn man (stukjes van 8 stappen ofzo) met die leeftijd. Ik telde dat niet als lopen, omdat hij het alleen deed als hij wist dat hij opgevangen zou worden of weer snel een tafel kon vasthouden. Met 13 maanden is hij wel echt gaan lopen, helemaal vrij en zelf op ontdekking uit. Heel mooi om te zien.

8 maanden geleden

Wauw! Wat leuk allemaal om te horen, ben benieuwd wanneer onze zoon gaat lopen. 😍🥰

8 maanden geleden

Op 12 maanden na zijn verjaardag kon ons zoontje stappen nu is hij 13 maanden en kan buiten in de sneeuw zelfs stappen stapt nu heel vlot

8 maanden geleden

Bijna 13 maand. Loopt aan de hand, heeel af en toe los maar dan is her vaak vallen🤣

8 maanden geleden

Onze zoon liep met 11 maanden vrij het hele huis door. Heel bizar om zo’n klein ventje al te zien lopen hahah

8 maanden geleden

Hier al goed lopen met net 11 maanden. Met 10 maanden en twee weken af en toe stapjes los. Ze oefent nu met rennen en springen. Ze is van 23-12

8 maanden geleden

En voetballen is favoriet! ❤️

8 maanden geleden

Onze dochter van 3 januari loopt vanaf 11 maanden en ging met 10 maanden losse stapjes zetten, vanaf 8 maanden liep ze langs meubels. Ze had van mij nog wel even mogen wachten maaar het is ook wel heel erg leuk.

8 maanden geleden

Wow! Wat een vroege stappers allemaal! Voor de kindjes die nog niet stappen...niet druk ommaken hoor! Werk zelf in de kinderopvang en de meeste zetten pas hun losse stapjes rond 15mnd...dus we hebben nog ff 😅 Mijn dochtertje (31-12-2022) ging staan rond 10mnd (trekt zich overal aan op) en zelfstandig zitten met 11mnd. Ze loopt inmiddels wel rond de tafel of achter een loopwagentje...maar nog niet los...

8 maanden geleden

ze is 13 maanden en sinds 8 maanden al staan aan alles. lopen kan ze in principe wel alleen ze wilt veelste snel. heeft echt wel losse stappen al gezet maar liefste doet ze met ons of met der loopkar

8 maanden geleden

Mijn dochter is bijna 14 maanden en loopt sinds een paar weken aardig goed los. Ze kan nog niet zelf gaan staan dus als ze valt of zit dan moet ze eerst even ergens aan optrekken. Dan loopt ze zo weg 😅

8 maanden geleden

M’n zoontje van 16 maanden ( 13 maanden gecorrigeerd ) loopt sinds 5 dagen echt los en hele stukken , het ging echt van weken cruisen naar twee stapjes los en meteen weer kruipen en in eens van de week ging die zo de woonkamer door vanuit het niets 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️