48 Reacties

8 maanden geleden

Mijn dochtertje is nu 14 maanden (gecorrigeerd 13 maanden) en loopt nog niet zelfstandig. Ze loopt wel overal langs en wilt ook steeds aan het handje lopen. Dus het komt vanzelf wel een keer 馃槈

8 maanden geleden

Reactie op BEG83

Wow! Wat een vroege stappers allemaal! Voor de kindjes die nog niet stappen ...
Wat leuk mijn dochter is op dezelfde datum geboren 馃グ

8 maanden geleden

Op 10 maanden achter de loop kar. 11 maanden paar stapjes los. Op 12 maanden liep ze los en nu rent ze ons achterna.

8 maanden geleden

Reactie op yenna 馃崁

Wat leuk mijn dochter is op dezelfde datum geboren 馃グ
hihi ons dochtertje ook

8 maanden geleden

Reactie op yenna 馃崁

Wat leuk mijn dochter is op dezelfde datum geboren 馃グ
Blijf het een lastige datum vinden 馃槄馃檲 Al die feestdagen en dan ook nog haar verjaardag met oud&nieuw....Zal er maar aan moeten gaan wennen 馃ぃ

8 maanden geleden

Reactie op BEG83

Blijf het een lastige datum vinden 馃槄馃檲 Al die feestdagen en dan ook nog ha ...
Ja klopt hoor druk is het zeker maja ook wel weer speciaal natuurlijk

8 maanden geleden

Wij hebben een snelle wandelaar! Ze liep met haar 1e verjaardag wel al maar koos alsnog vaak voor kruipen. Een paar dagen later, begin januari, koos ze inene voor lopen en nu loopt ze bijna alles 馃槉

8 maanden geleden

wij hebben een snelle jelle.. liep met 11 maanden helemaal los. Vanaf 10 maand waren het meer losse stapjes van de tafel naar de bank etc

8 maanden geleden

Hier vanaf 11 maanden kleine stukjes los. Van de eettafel naar de bank bijvoorbeeld. Ongeveer 15 stapjes. Nu is ze 13 maanden en loopt ze helemaal los馃槉

8 maanden geleden

Onze dochter stond al met 6 maanden recht, met 8 mnd ongeveer los denk ik. Ze heeft 2 dagen tussen tafeltjes en de bank ingelopen en met 10 mnd en een week begon ze te lopen en meteen heel stevig! Gister heeft ze voor het eerst buiten gelopen 馃槏 Ze is nu bijna 14 mnd.

8 maanden geleden

Hier liep hij met 8mnd al rond de tafel, bank enz, maar sinds hij 13mnd is pas los.. hier voor stond hij idd vaak los en deed hij sporadisch een losse stap.

8 maanden geleden

Hier een week voor zijn eerste verjaardag stapjes en twee weken erna liep hij al de kamer door, wel als een dronken mannetje haha. Nu is hij bijna 14 maanden en schopt de voetbal al door de woonkamer 馃ぃ

8 maanden geleden

zijn er ook meer kindjes die nog geen enkele aanstalten maken? 馃 mijn dochter heeft haar benen nog nauwelijks ontdekt馃槄 word er bijna moedeloos van als ik alle verhalen lees van rondlopende kindjes..

8 maanden geleden

onze zoon vanaf 9 maanden eerste stappen. 9.5 volledig lopen. nu 13 maanden oud en niet meer te houden. rent, klimt en springt op alles. Ouders waarbij het allemaal 'wat langer' duurt. Geniet van de rust馃檭

8 maanden geleden

Mijn dochtertje liep langs meubels vanaf 10 maanden. Een dag voor haar eerste verjaardg besloot ze om zelfstandig te lopen en nu loopt ze overal zowel buiten als binnenshuis

8 maanden geleden

Rond 10 maanden stond ze, vlak erna begon het cruisen. Zo af en toe doet ze wat losse stapjes tussen bank en stoel bijvoorbeeld, maar loopt liever aan de hand of achter de wagen. Ze kan ook heel goed los staan, maar doet dit alleen als ze druk bezig is met iets. Echt bewust nog niet, haha. Ze is nu 13 maand.

8 maanden geleden

Onze meid loopt ook sinds haar eerste verjaardag. ze loopt met de dag beter

8 maanden geleden

Reactie op LV87

zijn er ook meer kindjes die nog geen enkele aanstalten maken? 馃 mijn doch ...
Hier ook nog niet hoor, komt wel. Mijn dochter kan aan de hand wel staan, maar zodra wij haar loslaten zakt ze weer door haar knietjes. Ze doet wel pogingen om ergens op te klimmen vanuit kruisband, daar gebruikt ze dan haar voeten voor. Dat is een goed teken!

7 maanden geleden

Reactie op LV87

zijn er ook meer kindjes die nog geen enkele aanstalten maken? 馃 mijn doch ...
Hier zoon van 13 maanden en ziet de toegevoegde waarde geloof ik nog niet. Dus die vermaakt zich prima kruipend. Komt echt wel 馃憣馃徎

7 maanden geleden

Reactie op LV87

zijn er ook meer kindjes die nog geen enkele aanstalten maken? 馃 mijn doch ...
Nou mijn zoontje loopt dus wel, maar hij praat nog totaal niet. Wijst nu soms naar dingen, maar zegt nog helemaal niets. Wil daarmee maar zeggen dat ik de zorgen herken als je andere kindjes al vanalles ziet kunnen, maar ze doen het allemaal lekker op hun eigen tempo.