48 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op LV87

zijn er ook meer kindjes die nog geen enkele aanstalten maken? 馃 mijn doch ...
Hier word ook nog niet gelopen maar wel gepraat! Ze kan zelfs haar eigen naam al zeggen dus ik denk elk kindje bewandeld een ander ontwikkelingspad

7 maanden geleden

Reactie op yenna 馃崁

Hier word ook nog niet gelopen maar wel gepraat! Ze kan zelfs haar eigen na ...
Jaa inderdaad! Vriendin van mij is kinderarts en die zei dat de ene motorisch sneller ontwikkeld en de andere sneller is met taal en spraak

7 maanden geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Jaa inderdaad! Vriendin van mij is kinderarts en die zei dat de ene motoris ...
ahh ja ik herken dat zeker, qua fijne motoriek en cognitief loopt ze juist behoorlijk voor. soms zou je alleen voor haar zo graag willen dat haar wereldje iets groter wordt!

7 maanden geleden

mijn dochter liep met 11 maand al....wij vermoeden zelf dat dit onder andere komt doordat zij een heel tenger meisje is dus weinig gewicht waardoor voortbewegen wat makkelijker is

7 maanden geleden

hier een jochie van 13 maanden die nog vol op tijgert , gister trok hij zich voor het eerst op aan een speelgoed bak en ging dus staan 馃槀 lopen zal nog wel even duren

7 maanden geleden

Kleine van ons 14 maanden loopt nog niet

7 maanden geleden

Onze jongste zoon van 14 maanden is gaan lopen op zijn eerste verjaardag. Inmiddels ook dansen en rennen. Onze middelste (meisje) liep met 9 maanden heel de boulevard in Spanje af en onze oudste liep met 13 maanden. Lijkt me heerlijk nog even genieten van het baby gedeelte. Als ze eenmaal gaan lopen heb je echt al je handen vol 馃榿