6 Reacties

één maand geleden

Ik heb eerder spijt dat ik het niet eerder toch heb gedaan. En overgeef om het alsnog te doen. Lees dat je makkelijk kan annuleren en eens overslaan. Speelgoed ziet er goed uit!

één maand geleden

Het is best prijzig, je kan waarschijnlijk wel zaken vinden voor een wat goedkopere prijs, maar het gemak verstaat er natuurlijk uit dat je die zoektocht niet moet doen en het elke keer op je stoep krijgt. Wij hebben het sinds de geboorte, meer als kadootje aan mezelf vaak 😅 durf wel niet goed uitrekenen hoeveel ik al betaald heb. Zelf nog nooit willen annuleren of overslaan dus weet niet hoe dat in z'n werk zit. Ik ben zeer tevreden over het speelgoed en het daagt ons meisje net genoeg uit zonder niet meer leuk te zijn voor haar. Je krijgt er ook een boekje bij met uitleg over wat ze in die periode leuk vinden en leren enz. Al bij al dus wel blij mee, maar mijn rekening wat minder 😆

één maand geleden

Je hebt ook oh baby, iets goedkoper dacht ik.

één maand geleden

Wij hebben Lovevery sinds een jaar en zijn hier nog steeds super blij mee. Ik merk dat mijn dochtertje het speelgoed enorm interessant vindt, en dat het goed aansluit op haar leefwereld en ontwikkeling. Ik vind het ook handig dat het gewoon wordt opgestuurd om de 3 maanden en ik koop nu minder in een speelgoedwinkel omdat er toch een pakketje van Lovevery zal komen (dus dat compenseert misschien een klein beetje de prijs? 😝). Kortom: wij vinden het top!

één maand geleden

Wij hebben nu 2 boxen gehad het afgelopen half jaar, ze speelt er veel mee. Ene ding wat meer dan het andere, maar pakt het vaak weer. Kwalitatief ook mooi! Nu even stopgezet, ivm de feestdagen en haar verjaardag. Kijken volgend jaar weer verder!

15 dagen geleden

Je kunt het ook huren via SpeelLokaal Apeldoorn (Speelotheek en Lovevery verhuur)! Ze verzenden door heel Nederland. Dan ben je veel minder geld kwijt en kun je het daarna weer omwisselen voor een volgende box dus stapelt het ook niet zo op.