9 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb het probleem ook gehad! Wij hebben van luiermerk gewisseld en gebruiken nu kruidvat! Denk echt dat het daaraan lag omdat ik vaker heb gehoord in mn omgeving dat babys nietzo goed tegen Pampers kunnen .. ook niet altijd met vochtige doekjes afvegen maar liever met washandje en goed droogdeppen en luchten.. ik smeer ook niet altijd zn billetjes in want ook dat is niet goed omdat de huid moet ademen. Hij heeft nu bijna nooit rode billetjes! Hopelijk heb je er wat aan :)
3 jaar geleden
De goude tip is echt bij elke verschoning billen wassen met water en goed insmeren en in de pamper zelf beetje baby poeder strooien dat is dan niet zo nat en niet te lang wachten met verschonen om de 1.5h eucces
3 jaar geleden
Wasbare luiers werken heel goed bij kindjes met een gevoelige huid. Daar zitten geen absorberende korrels in waardoor het vocht dus niet uit de huid wordt getrokken. Mijn baby draagt thuis altijd Wasbare luiers en op de opvang wegwerp. Na 3 dagen opvang zijn haar billen rood, vervolgens is ze 4 dagen thuis en trekt dat in no time weer weg.
3 jaar geleden
Laat je je baby ook af en toe zonder luier? Ik probeer haar dagelijks ook eventjes in haar blote billen op een matje te laten spelen. Ik leg er dan een dubbelgevouwen molton of handdoek onder. Verder gebruiken wij ook wasbare luiers en wasbare doekjes met alleen water. Nu met de warmte is het wel moeilijker, merk ik.
2 jaar geleden
Reactie op Vandenberge
Shea butter! Dit is echt geweldig!!
Kan je ook paar druppeltjes moedermelk mee mengen als je bv geeft