9 Reacties

één jaar geleden

Pampers premium protection gebruik ik!

één jaar geleden

Je went er echt wel aan hoor dat er geen streep in zit...een volle luier zie je echt wel, met of zonder streep. Inmiddels ook wel een ritme ontwikkeld om om de zoveel uur de luier te verschonen. Dus mis de streep hier echt niet. Ben verder erg tevreden over kruidvat luiers, zou echt geen duurdere luiers kopen alleen maar vanwege een streep!

één jaar geleden

Pampers Harmonie

één jaar geleden

Pampers premium protection

één jaar geleden

Reactie op cagla aras

Pampers premium protection gebruik ik!
Ik vond het in het begin ook vreselijk dat die streep weg was, maar het went heeel snel. Ik snap alleen niet waarom die streep ineens weg is vanaf maat 4😂

één jaar geleden

Haha ik was alweer vergeten dat zo'n plasstreep bestond! We doen al een tijdje met luiers die dat niet hebben en je kan heel makkelijk voelen of zien (luier wordt dikker/harder) dat er geplast is, je went er dus snel aan 🙂

één jaar geleden

Op het kinderdagverblijf gebruiken ze bambo nature luiers, die hebben wel nog een plasstreep. Thuis gebruiken we gewoo Kruidvat, vind die streep ook niet meer van toegevoegde waarde

één jaar geleden

Ik gebruik nu nummer 4 van de jumbo en die verkleuren nog wel het rondje waar nummer 4 in staat verkleurd als de luier nat is😊

één jaar geleden

Reactie op Denise Blakenburg

Ik gebruik nu nummer 4 van de jumbo en die verkleuren nog wel het rondje wa ...
Wow, nooit geweten, wij gebruiken deze ook. Haha, ik ga er eens op letten!