9 Reacties

9 maanden geleden

Ze is trouwens nu inmiddels een jaar

9 maanden geleden

Hier ook constant ziek. 1,5 maand geleden een week in het ziekenhuis gelegen met RS en nog steeds aan het hoesten. Ik vrees dat we er gewoon doorheen moeten. In de eerste jaren pikken ze echt alles op. De verdikte lymfeklier heeft ze hier ook wel eens. Ik heb het zelf ook heel vaak. Ook al als ik moe ben. Maar als je het echt niet vertrouwd, gewoon weer de huisarts bellen hoor!! Luister vooral naar jouw eigen gevoel

9 maanden geleden

Hey! Vervelend hè. Moet zeggen dat het eerste jaar wel echt heftig is kwa ziek zijn etc. Maar als ik jouw bericht lees merk ik echt wel op dat het voor je gevoel niet goed zit. Daarom zou ik zeggen dat je toch zal moeten aandringen. Hou in je achterhoofd dat het jouw kindje is en als het niet goed voelt dan moeten ze echt wel even verder kijken misschien. Al is het alleen maar ter geruststelling. Zeker met de andere dingen die je benoemt. Ineens overgeven en verdikte lymfeklieren etc. Gewoon doen wat voor jou goed voelt hoor! Sterkte 🍀

9 maanden geleden

Hi! Ik herken het heel erg. Onze dochter heeft letterlijk elke week wel iets anders. Het is begonnen met een longontsteking door RS virus. Vervolgens keelontsteking, daarna oorontsteking, weer opnieuw keelontsteking en daarna oogontsteking en.. ze bleef verkouden.. ik ben zovaak bij de huisarts geweest. Bij keelontsteking had ze ook opgezette klieren. Uiteindelijk heb ik een goede Antibiotica geeist en pijnstilling (Antibiotica had ze wel eerder gehad maar een korte kuur) Na de Antibioticakuur en een paar nachten pijnstilling is het sindsdien rustig hier. Voor hoelang weet ik niet want het is inderdaad dat kinderen gewoon gemakkelijk alles oppakken en doorgeven :( Moeilijk is het he.. je kindje zo te zien en maar vanuit moeten gaan dat het goedkomt. Bel gerust de huisarts als je het niet vertrouwd. Mama gevoel zegt ook veel he en zolang die niet gerustgesteld is.. 😅 Sterkte🤗

9 maanden geleden

Ons kind is ook 1 jaar en het afgelopen jaar ook veel ziek. Paar keer buikgriep, regelmatig koorts, verkoudheden etc. Gelukkig is ze meestal niet super ziek (1 of 2 dagen en dan gaat het wel weer), maar wel echt elke week iets. Lymfeklieren zijn wel klein, maar bij mijzelf wel vergroot.

9 maanden geleden

Zo sneu voor die kleintjes! Ons meisje is ook zo vaak ziek=( Een paar keer opgezette klieren gehad en nu heeft ze het weer. Als je het niet vertrouwt gewoon terug naar de huisarts! Wij zitten er helaas ook vaak wekelijks.

9 maanden geleden

Reactie op Lucie90

Zo sneu voor die kleintjes! Ons meisje is ook zo vaak ziek=( Een paar keer ...
Het gaat je soms echt aan het hart en je zou het zo graag willen overnemen van ze. Worden de kliertjes na het ziek zijn bij jullie dochter wel minder of blijven ze vergroot ?

9 maanden geleden

Reactie op Nienke2000

Het gaat je soms echt aan het hart en je zou het zo graag willen overnemen ...
Ja, inderdaad =( Ze zijn een keer een maand of 2 groot gebleven maar nu worden ze elke keer wel kleiner

9 maanden geleden

Misschien nog wel een tip.. ik heb van die kleine flesjes met zoutoplossing. Ik doe elke ochtend en elke avond een klein beetje in elk neusgat. Sinds ik dit doe is ze wel iets minder vaak ziek. Kan natuurlijk toeval zijn maar gelukkig vind ze het ook niet erg als ik dit doe en kan het verder geen kwaad.