Hoi mama’s
Onze dochter heeft al vanaf 12 weken last van een opgezette lymfeklier. Ik ben inmiddels al een paar keer heen geweest en dan werd er gezegd dat dit te maken heeft met dat ze ziek is.
Daarnaast vind ik haar ook veel ziek. Het lijkt alsof ze steeds van het 1 in het ander valt. Of ze is verkouden, heeft koorts, diarree, veel hoesten, benauwd of overgeven. Elke keer is er wel iets. Voor 1,5 maand geleden heeft ze vermoedelijk het RS virus gehad, maar dit is niet officieel vastgesteld. Nu 1,5 maand later is ze nog aan het hoesten en krijgt ze ook geregeld een pufje.Het hoesten is trouwens al 2 maanden aan de gang.
Sinds een paar weken heeft ze ook dat ze soms met het avondeten ineens moet overgeven. Sinds de laatste 2 weken slaapt ze ook extreem veel terwijl ze voorheen een hele slechte slaper was.
Ook de knobbel in haar nek lijkt niet kleiner te worden.
Nu gooit de huisarts erop dat ze naar de opvang gaat en daar van alles oppikt (wat natuurlijk ook zo is) maar dit is al maanden zo dat ze steeds kwakkelt.
Zijn er moeders die zich hier in herkennen met oog op het ziek zijn en/of de aanhoudende verdikte klieren ?
Ik ben van plan om wel weer de huisarts te bellen maar aangezien ik nu een paar keer heen ben geweest vraag ik me af of dit er misschien dan toch wel bij hoort 😅