9 Reacties

één jaar geleden

Volkoren wrap + avocado geprakt en dan kipfilet/paprika/ui/mais etc in de oven of pan.

één jaar geleden

Reactie op Zwanger1234yes

Volkoren wrap + avocado geprakt en dan kipfilet/paprika/ui/mais etc in de ...
Hoe geef je de wrap dan? In strookjes?

één jaar geleden

Reactie op Mamaindec2022

Hoe geef je de wrap dan? In strookjes?
Eigenlijk gewoon alles door elkaar. Maar ik moet zeggen dat onze zoon goed stukjes kan "kouwen" dus ik snijd het gewoon als ik hem heb opgerold met mes en vork en geef het dan. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon heel fijn in de blender😝

één jaar geleden

Couscous met wortelstukjes, pompoen, linzen en lichte saus

één jaar geleden

Mijn dochtertje van 10 maanden is dol op rijst! Vandaag aten we bibimbap, met ei, groenten en tofu wat ze makkelijk mee kunnen eten als je wat van de pittige pasta later toevoegt. Gisteren aten we pad thai, toen kreeg zij gewoon noedels, tauge en kip. De dag ervoor patatjes uit de airfryer met bloemkool uit de oven en voor haar een rundervinkje. M’n geheugen gaat niet verder terug haha naar hopelijk heb je hier wat aan. Pad thai en bibimbap klinken ingewikkeld, maar is erg simpel hoor.

één jaar geleden

Babychili: beetje gehakt rullen, rijst koken, laatste minuut een tomaat meekoken met de rijst (laat velletje makkelijker los). Mengen/prakken met maïs en avocado.

één jaar geleden

Stamppotje: aardappel, bloemkool/broccoli, witvis.

één jaar geleden

Pompoen uit de oven, couscous, dille, kip

één jaar geleden

Courgette en erwten bakken en daarna pureren. Dit bij gekookte orzo doen met een geprakt witvisje.