13 Reacties
3 jaar geleden
Ik gebruik speen 1 nu bij 12 weken. Heb alleen de eerste paar keer maat 0 gebruikt. ( Met borstvoeding) We zijn aan het oefenen met de fles. En alleen de Mam fles gaat goed bij ons
3 jaar geleden
Wij gebruiken speen 1 voor kunstvoeding. Wij hebben heel lang 0 gebruikt, maar gingen een hele tijd geleden over op omneo voeding voor krampjes en ontlasting. Deze is wat dikker waardoor wij overstapten op speen 1. Nu we weer terug gaan naar gewone kunstvoeding vraag ik mij af of we niet naar speen 0 terug moeten, dus daar zijn we wat mee aan het worstelen. Ik zou gewoon speen 1 of 0 doen en proberen. Anders zijn de spenen per twee te koop bij de prenetal! 😃 elke speen past op elke soort fles.
3 jaar geleden
Bij bol.com staat dat hij juist wel in de magnetron kan. Ik steriliseer hem ook zo.
"De MAM-antikrampfles kan in drie eenvoudige stappen uit elkaar worden gehaald en snel en gemakkelijk in de magnetron worden gesteriliseerd zonder een afzonderlijke sterilisator, waardoor hij ideaal is voor onderweg."
3 jaar geleden
Ik heb bij mam zelf de starterset besteld. Dan heb je 2 flesjes van 160 met speen 1, 1 fles van 260 met speen 2 een speentje en een speenkoord. Was €27 ofzo, maar als je je inschrijft bij de Mam club krijg je eenmalig 20% korting. Ik ben rond 11/12 weken overgegaan van speen 0 naar speen 1
3 jaar geleden
Reactie op Wao
Mijn dochtertje is 11 weken en ik gebruik nog steeds speen 0.
Ze drinkt no ...
Ik heb de keuze gemaakt om van speen te wisselen omdat hij veel langer over de fles deed. Ik merk ook dat m’n tepel dan wel niet veranderd, maar de melk stroomt wel een stuk sneller. In die zin veranderd er dus zeker wel iets