13 Reacties

3 jaar geleden

Opening verschilt niet, het is enkel de inhoud. MAM is de beste fles voor vergelijking van de tepel, m'n zoontje pakje die toen direct. Je kan de speen en de rubbers van de fles heel makkelijk even in kokend water leggen, net zo snel als de magnetron.

3 jaar geleden

Ik heb momenteel speen 1 voor mijn zoontje. Hij verslikt zich ook snel maar deze is perfect voor hem. Je kan de flessen makkelijk steriliseren in de magnetron. Zit een boekje bij hoe je dit moet doen.

3 jaar geleden

Opening van de speen verschilt wel degelijk. Heb je nu de 0 speen? Bij de fles 0+ zit een 1 speen en bij de 4+ een 2

3 jaar geleden

Reactie op DS_1991

Opening van de speen verschilt wel degelijk. Heb je nu de 0 speen? Bij de ...
Okee duidelijk :-). Kan kunstvoeding denk je ook makkelijk door speen 1 heen? Want anders koop ik speen 1 voor de borstvoeding en speen 2 voor de kunstvoeding bijvoorbeeld.

3 jaar geleden

Reactie op DS_1991

Opening van de speen verschilt wel degelijk. Heb je nu de 0 speen? Bij de ...
Ik heb toch echt een speenmaat 1 erbij zitten? Gewoon besteld bij bol.com.

3 jaar geleden

Reactie op Boukje88

Okee duidelijk :-). Kan kunstvoeding denk je ook makkelijk door speen 1 hee ...
Voor beide speenmaat 1, 2 is echt nog te groot. Komt teveel uit dan, helemaal met verslikken.

3 jaar geleden

Ik gebruik speen 1 nu bij 12 weken. Heb alleen de eerste paar keer maat 0 gebruikt. ( Met borstvoeding) We zijn aan het oefenen met de fles. En alleen de Mam fles gaat goed bij ons

3 jaar geleden

Wij gebruiken speen 1 voor kunstvoeding. Wij hebben heel lang 0 gebruikt, maar gingen een hele tijd geleden over op omneo voeding voor krampjes en ontlasting. Deze is wat dikker waardoor wij overstapten op speen 1. Nu we weer terug gaan naar gewone kunstvoeding vraag ik mij af of we niet naar speen 0 terug moeten, dus daar zijn we wat mee aan het worstelen. Ik zou gewoon speen 1 of 0 doen en proberen. Anders zijn de spenen per twee te koop bij de prenetal! 😃 elke speen past op elke soort fles.

3 jaar geleden

Bij bol.com staat dat hij juist wel in de magnetron kan. Ik steriliseer hem ook zo. "De MAM-antikrampfles kan in drie eenvoudige stappen uit elkaar worden gehaald en snel en gemakkelijk in de magnetron worden gesteriliseerd zonder een afzonderlijke sterilisator, waardoor hij ideaal is voor onderweg."

3 jaar geleden

Reactie op JNV

Bij bol.com staat dat hij juist wel in de magnetron kan. Ik steriliseer hem ...
Klopt, is echt super handig. Op 3 min is uw fles gesteriliseerd

3 jaar geleden

Ik heb bij mam zelf de starterset besteld. Dan heb je 2 flesjes van 160 met speen 1, 1 fles van 260 met speen 2 een speentje en een speenkoord. Was €27 ofzo, maar als je je inschrijft bij de Mam club krijg je eenmalig 20% korting. Ik ben rond 11/12 weken overgegaan van speen 0 naar speen 1

3 jaar geleden

Mijn dochtertje is 11 weken en ik gebruik nog steeds speen 0. Ze drinkt nog rustig dus verander pas als ik zie dat dat nodig is. Iemand in dit forum maakte de opmerking. Waarom de speen veranderen, je tepel veranderd ook niet. Daar zit zeker iets in. Je kan de starterset bestellen

3 jaar geleden

Reactie op Wao

Mijn dochtertje is 11 weken en ik gebruik nog steeds speen 0. Ze drinkt no ...
Ik heb de keuze gemaakt om van speen te wisselen omdat hij veel langer over de fles deed. Ik merk ook dat m’n tepel dan wel niet veranderd, maar de melk stroomt wel een stuk sneller. In die zin veranderd er dus zeker wel iets