31 Reacties

2 jaar geleden

Kirchröadsj meëdje 😂 die maar weinig dialect kan hahaha

2 jaar geleden

Reactie op Anique Waagenaar

Kirchröadsj meëdje 😂 die maar weinig dialect kan hahaha
Haha leuk!! Hoe gaat het met je? Herkenbaar wel qua dialect, ik kom oorspronkelijk van boven de rivieren 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Hoisuus

Haha leuk!! Hoe gaat het met je? Herkenbaar wel qua dialect, ik kom oorsp ...
Ik zit zelf met flinke vermoeidheid te vechten en veel werk stress. Ondertussen wil ik wel genieten van deze tijd. Komende dinsdag heb ik de 13 weken echo 😊 benieuwd hoe de kleine het doet. En hoe gaat het met jou. Waar boven de rivieren 😁

2 jaar geleden

Reactie op Anique Waagenaar

Ik zit zelf met flinke vermoeidheid te vechten en veel werk stress. Ondertu ...
Rot van die vermoeidheid en werkstress, kan me voorstellen dat dat pittig is. Gelukkig dinsdag weer de kleine zien, wat fijn! Ik ben morgen 11 weken, heb donderdag de termijnecho. Merk dat de vermoeidheid icm met fulltime werken ook opbreekt af en toe, hoop dat die balans wat beter wordt haha.. ik woon nu in de buurt van Roermond maar kom oorspronkelijk uit een plaatsje in Gelderland!

2 jaar geleden

Hee! Kom uit Maastricht, woon in Heerlen. Momenteel 12+2 weken zwanger van mijn eerste🥰

2 jaar geleden

Hoi! Ik kom uit Venlo. Ben vandaag 12 weken zwanger van ons eerste kindje! Donderdag hebben we de 13-wekenecho gepland staan. Ben erg benieuwd hoe het met ons kleintje is en kan ook niet wachten op onze pretecho met 16 weken, we zijn echt mega nieuwsgierig naar het geslacht!

2 jaar geleden

Hoi allemaal, ik kom uit de buurt van Weert woon in een klein gehuchtje…oorspronkelijk kom ik uit Eindhoven dus ben geen oorspronkelijke Limburger 😉 op dit moment ben ik ruim 11 weken zwanger, woensdag heb ik de termijnecho 🥰

2 jaar geleden

Spannend allemaal dames 🤗 ik hoop voor iedereen dat de symptomen van vermoeidheid en misselijkheid minder gaat worden.

2 jaar geleden

Reactie op Anique Waagenaar

Kirchröadsj meëdje 😂 die maar weinig dialect kan hahaha
Ik kom ook uit Kerkrade ☺

2 jaar geleden

Reactie op MissG86

Ik kom ook uit Kerkrade ☺
Gezellig en dan zie je opeens hoe klein de wereld is 😂👍

2 jaar geleden

Reactie op Lisa555

Hoi! Ik kom uit Venlo. Ben vandaag 12 weken zwanger van ons eerste kindje! ...
Spannend! Wij hebben ook donderdag de 13 wekenecho 🥰 Wanneer heb je de geslachtsecho?

2 jaar geleden

Reactie op IvyLola

Spannend! Wij hebben ook donderdag de 13 wekenecho 🥰 Wanneer heb je de ges ...
Dat is de pretecho, met 16 weken dus. Maar na de 13-wekenecho afgelopen donderdag heb ik wel een sterk vermoeden, maar we zullen het zien over 3 weken of ik gelijk heb🤭

2 jaar geleden

Reactie op Lisa555

Dat is de pretecho, met 16 weken dus. Maar na de 13-wekenecho afgelopen don ...
Super leuk dat je al wat hebt kunnen zien! Ik heb maandag 13 juni de 13 weken echo en hoop stiekem dan ook al wat te kunnen zien….kan niet wachten tot ik weet wat het wordt…dan kan het shoppen eindelijk beginnen 😁

2 jaar geleden

Reactie op Liset_V

Super leuk dat je al wat hebt kunnen zien! Ik heb maandag 13 juni de 13 wek ...
Echt hoor! Zoveel zin in! Ik heb me van tevoren even ingelezen in de NUB-theorie. Aan de hand daarvan heb ik tijdens de echo goed opgelet en heb ik dus een vermoeden🤭 Ik heb de uitleg van de NUB-theorie bijgevoegd, mocht je er nog niet mee bekend zijn!

2 jaar geleden

Ik kom uit de buurt van Weert. Oorspronkelijk een Brabantse. Op dit moment 14 weken. 🥰

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Ik kom uit de buurt van Weert. Oorspronkelijk een Brabantse. Op dit momen ...
O wat leuk ik ook kom oorspronkelijk uit Eindhoven…waar woon je nu in de buurt van Weert? Ik kom uit Haler…

2 jaar geleden

Leuk allemaal!! Ik woon in Venlo, nu 17+1 zwanger van tweede kindje 😊

2 jaar geleden

Reactie op Liset_V

O wat leuk ik ook kom oorspronkelijk uit Eindhoven…waar woon je nu in de bu ...
Ik kom eigenlijk uit Deurne NB maar woon nu in Nederweert

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Ik kom eigenlijk uit Deurne NB maar woon nu in Nederweert
Dat is inderdaad in de buurt ☺️wanneer ben je uitgerekend?

2 jaar geleden

Reactie op Liset_V

Dat is inderdaad in de buurt ☺️wanneer ben je uitgerekend?
Ik ben 4 december uitgerekend. Morgen alweer 17 weekjes 😇 en jij?