31 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Ik ben 4 december uitgerekend. Morgen alweer 17 weekjes 😇 en jij?
Ik ben nu 15 weekjes en 16 december uitgerekend.

2 jaar geleden

Hoe gaat het met iedereen? Gister heb ik een pretecho gehad en wij krijgen een meisje 🥰

2 jaar geleden

8 december uitgerekend en wij krijgen ook een meisje 💗

2 jaar geleden

Wij krijgen een jongentje rond 5 december. ❤️ Helaas ook minder leuk nieuws. Fysio gaf al aan dat ik moest mindere met werken. De heup staat scheef mijn rug heeft al problemen. Eigenlijk allemaal al klachten wat ik rond 34 weken pas misschien kon krijgen. Maar ja wat betreft werk... Iedereen van het werk heeft nu een mening hoe ze het zich voor zich zien. Maar ik wacht tot arboarts om met hem te praten wat het beste voor mij is. Want ik ben nu verdrietig/boos en gestrest wat werk betreft. Leuk die meningen wat ik enig sinds begrijp, maar op de manier hoe is gewoon weer eens klote. Ik hoop dat met jullie wel allemaal goed gaat. Ik moest effe mijn verhaal kwijt.

2 jaar geleden

Reactie op Liset_V

Hoe gaat het met iedereen? Gister heb ik een pretecho gehad en wij krijgen ...
Oh wat leuk! ❤️ ik krijg maandag een pretecho. Ben ook zo benieuwd!

2 jaar geleden

Reactie op Anique Waagenaar

Wij krijgen een jongentje rond 5 december. ❤️ Helaas ook minder leuk nieuws ...
Herkenbaar! Ik kan niet eens een 'beterschap' krijgen van mijn collega's of een 'hoe gaat het' omdat ik nu 2 weken ziek ben en sowieso nog een week niet mag werken van mijn HA.

2 jaar geleden

Reactie op Anique Waagenaar

Wij krijgen een jongentje rond 5 december. ❤️ Helaas ook minder leuk nieuws ...
Dat is niet fijn nee! Maar je moet maar zo denken dat jij voelt wat goed is voor je lichaam en als het niet gaat, gaat het niet….jou gezondheid en die van de kleine is het aller belangrijkste nu toch?!

2 jaar geleden

Reactie op Hoisuus

Oh wat leuk! ❤️ ik krijg maandag een pretecho. Ben ook zo benieuwd!
Oeh spannend! Heb je al een vermoeden wat voor geslacht je kleintje heeft?

2 maanden geleden

Hoihoi, ik zie dit nu pas🙈 Hebben jullie toevallig een app groep aangemaakt met mama’s uit Limburg? Ik zou namelijk graag aansluiten als dat kan😇

2 maanden geleden

Reactie op Stèphieee

Hoihoi, ik zie dit nu pas🙈 Hebben jullie toevallig een app groep aangemaak ...
Volgens mij is er geen groep opgericht

2 maanden geleden

Reactie op Stèphieee

Hoihoi, ik zie dit nu pas🙈 Hebben jullie toevallig een app groep aangemaak ...
Dat is wel n leuk idee! Weet niet of er meer geïnteresseerden zijn?🤭