8 Reacties

één jaar geleden

Nee ik herken het niet en het lijkt mij ook erg eenzaam. Wij leggen savonds altijd met z’n tweeën onze zoon op bed, daarna samen koken en eten en samen naar bed. Misschien eens met je partner praten over wat je mist?

één jaar geleden

Heel vaak gedaan, hij weet het ook wel maar het veranderd niet. Ja voor 1 week en dan is het weer een aantal avonden het zelfde..

één jaar geleden

Fijn dat je het niet herkent trouwens! 😘

één jaar geleden

Dit lijkt me heel lastig. Ik herken het (gelukkig) niet. Ik kan me helemaal voorstellen dat je je eenzaam voelt. Bij mijn vriend op het werk eten ze op vrijdag gezamenlijk wat en dan drinken ze 1 biertje. Die dag is is die iets later thuis (vaak uiterlijk 19.00 uur). Ik vind 1 dag dikke prima. Ik vind het belangrijk dat we beide ook ons eigen ding blijven doen. Maar als dit vaker per week is, zou ik daar niet blij mee zijn. Ik zou het dan ook heel erg missen om samen als gezin te eten.

één jaar geleden

Reactie op San020222

Heel vaak gedaan, hij weet het ook wel maar het veranderd niet. Ja voor 1 w ...
Duidelijke afspraken maken waar je hem echt op kan aanspreken. Bijvoorbeeld 1x per week savonds wat doen. Als hij dan toch 3x pw weg is kan je ook zeggen, he, je houdt je niet aan onze afspraak. Gevolgen bespreken ook met hem!

één jaar geleden

Bizar, zonder bericht? Ik zou woest zijn als dat vaak gebeurde. Je partner neemt jouw behoeften klaarblijkelijk niet serieus. Als je baby een jongen is, gaat hij waarschijnlijk leren dat het oké is om de behoeften van anderen (en later ook die van jou) weg te wuiven. Als je baby een meisje is, is de kans groot dat ze het gaat accepteren dat haar behoeften door anderen niet worden geaccepteerd. Dat kan gevaarlijk zijn. Ik zou er een groot punt van maken. Anderen nemen je zo serieus als dat jij jezelf neemt. 🤷🏽‍♀️

één jaar geleden

Geaccepteerd* = gerespecteerd

één jaar geleden

Ik vind t ook wel bijzonder dat hij dit elke dag doet zonder communicatie. Jij hebt net zoveel recht op een avondje uit, en dat kan niet eens op deze manier. Gelijkheid in een relatie is heel belangrijk vind ik. Bovendien moet je hem gewoon kunnen bereiken mocht er een ongelukje of iets voordoen… ik zou er ook een punt van maken en niet langer accepteren.