20 Reacties

3 jaar geleden

IKEA HIMLAVALV, deze kwam in Jan. 2021 als beste uit de test van de consumentenbond.

3 jaar geleden

Reactie op Vdkdk

IKEA HIMLAVALV, deze kwam in Jan. 2021 als beste uit de test van de consume ...
Die heb ik idd gezien en opgeslagen!! Dankjewel 鈽猴笍

3 jaar geleden

Reactie op xrvlvm17

Die heb ik idd gezien en opgeslagen!! Dankjewel 鈽猴笍
Hij is niet goedkoop, de beste koop was er ook 1 van IKEA, die was verdacht goedkoop vond ik. Weet van die de naam niet, maar nog wel dat ie als superveilig uit de test kwam...

3 jaar geleden

Reactie op Vdkdk

Hij is niet goedkoop, de beste koop was er ook 1 van IKEA, die was verdacht ...
Als het een goed matras is heb ik het bedrag er wel voor over natuurlijk! En ik denk dat je de krummelur bedoeld. Dat is ook een topseller bij ikea!

3 jaar geleden

Welke maat zoek je? Want ik zoek voor 70x140 en die van de ikea is er alleen 60x120

3 jaar geleden

Ik heb het ABZ Witte Panter matras in de ledikant

3 jaar geleden

Waarom wordt de aerosleep afgeraden? Ik wilde deze ook namelijk

3 jaar geleden

Reactie op Njoy1991

Waarom wordt de aerosleep afgeraden? Ik wilde deze ook namelijk
Wat ons bij onze eerste is verteld is dat dat te maken heeft met dat het kindje pasgeboren nog niet goed zijn/haar lichaamstemperatuur op orde heeft. Doordat er lucht door de matrastopper kan zal de lichaamstemperatuur van het kindje naar beneden gaan. Als ze wel goed hun eigen lichaamstemperatuur kunnen regelen zou het geen probleem moeten zijn. Toen wij de topper uiteindelijk bij onze zoon wilden gebruiken wou hij er niet op liggen, dus wij hebben hem nooit gebruikt.

3 jaar geleden

Reactie op PDR1990

Wat ons bij onze eerste is verteld is dat dat te maken heeft met dat het ki ...
Ok茅 wel handig om te weten aangezien onze kleine in de winter komt, bedankt voor de uitleg 鉂わ笍

3 jaar geleden

Reactie op Ange355

Welke maat zoek je? Want ik zoek voor 70x140 en die van de ikea is er allee ...
Wij hebben die van ikea uit de consumentenbond test in Duitsland gekocht daar hebben ze wel 70x140!

3 jaar geleden

Ik heb van Ikea het Krummelur matras. Daaroverheen een Ikea Lenast molton. Deze heeft ook een ademende laag.

3 jaar geleden

Reactie op NaNa22

Ik heb van Ikea het Krummelur matras. Daaroverheen een Ikea Lenast molton. ...
Ja wij ook!

3 jaar geleden

Reactie op PDR1990

Wat ons bij onze eerste is verteld is dat dat te maken heeft met dat het ki ...
Ditzelfde zeggen ze ook over de HIMLAVALV. Onze kleine werd ook snel koud, dus hebben we er een schapenvachtje overheen gelegd.

3 jaar geleden

Reactie op NaNa22

Ik heb van Ikea het Krummelur matras. Daaroverheen een Ikea Lenast molton. ...
Deze gaan wij ook aanschaffen!

3 jaar geleden

Ik ben toch echt wel een groot fan van de aerosleep. En heb hem vanaf dag 1 voor mijn baby gebruikt. Het enigste wat de kraamverzorgster er over heeft gezegd is dat als mijn dochter onder temperatuur had het even zonder topper moest maar ze hield haar temperatuur goed vast dus niks aan de hand. Na een week heeft de baby hier vaak geen last meer van. Zou voor die ene week niet zo maar de voordelen van de aerosleep over boord gooien.

3 jaar geleden

Reactie op Vdkdk

Ditzelfde zeggen ze ook over de HIMLAVALV. Onze kleine werd ook snel koud, ...
Bedenk me net dat dit in het wiegje was, dus een heel ander matras... Blame it on the pregnancy braindrain!

3 jaar geleden

Reactie op sandraana

Ik heb het ABZ Witte Panter matras in de ledikant
Ik heb ook deze, is een koudschuimmatras. Van mijn zus overgekocht. Die heeft deze bij al haar 3 kindjes gebruikt.

3 jaar geleden

Ik heb de abz airgo panter matras gekocht met topper bij de prenatal. Daar is die nu nog in de aanbieding.

3 jaar geleden

Reactie op Evelienaa

Ik heb ook deze, is een koudschuimmatras. Van mijn zus overgekocht. Die hee ...
Wil me er verder niet mee bemoeien maar ons is ook verteld geen 2e hands matras te nemen.. ik mocht ook het matrasje van mijn broer zijn zoontje is nu 3 jaar. Maar daar word voor gewaarschuwd ivm wiegendood..

3 jaar geleden

Reactie op Evelienaa

Ik heb ook deze, is een koudschuimmatras. Van mijn zus overgekocht. Die hee ...
En zo is er nog meer te vinden.. natuurlijk je eigen keuze!! Maar moest het wel even vertellen sorry 馃檲馃檲