Hallo dames,
Welke matrasjes hebben jullie in het ledikantje?
Welke zijn jullie aangeraden?
Ik heb contact gehad met de verloskundige en de kraamzorg en die raden de aerosleep af, dus nu ben ik op zoek naar een ander goed matrasje 馃槄 tips???
Die heb ik idd gezien en opgeslagen!! Dankjewel 鈽猴笍
Hij is niet goedkoop, de beste koop was er ook 1 van IKEA, die was verdacht goedkoop vond ik. Weet van die de naam niet, maar nog wel dat ie als superveilig uit de test kwam...
Waarom wordt de aerosleep afgeraden? Ik wilde deze ook namelijk
Wat ons bij onze eerste is verteld is dat dat te maken heeft met dat het kindje pasgeboren nog niet goed zijn/haar lichaamstemperatuur op orde heeft. Doordat er lucht door de matrastopper kan zal de lichaamstemperatuur van het kindje naar beneden gaan. Als ze wel goed hun eigen lichaamstemperatuur kunnen regelen zou het geen probleem moeten zijn. Toen wij de topper uiteindelijk bij onze zoon wilden gebruiken wou hij er niet op liggen, dus wij hebben hem nooit gebruikt.
Ik ben toch echt wel een groot fan van de aerosleep. En heb hem vanaf dag 1 voor mijn baby gebruikt. Het enigste wat de kraamverzorgster er over heeft gezegd is dat als mijn dochter onder temperatuur had het even zonder topper moest maar ze hield haar temperatuur goed vast dus niks aan de hand. Na een week heeft de baby hier vaak geen last meer van. Zou voor die ene week niet zo maar de voordelen van de aerosleep over boord gooien.
Ik heb ook deze, is een koudschuimmatras. Van mijn zus overgekocht. Die hee ...
Wil me er verder niet mee bemoeien maar ons is ook verteld geen 2e hands matras te nemen.. ik mocht ook het matrasje van mijn broer zijn zoontje is nu 3 jaar. Maar daar word voor gewaarschuwd ivm wiegendood..