25 Reacties

één jaar geleden

Je kan gewoon bij de eerste voeding blijven :)

één jaar geleden

Ja alleen is de 1e ook echt vechten om het erin te krijgen.. 😅 en 2e dus gewoon totaal niet.. laat ik net 6 potten in de aanbieding gehaald hebben 😶

één jaar geleden

Er pap van maken? Dan kun je het met een lepel geven en smaakt het iets anders. Wellicht met een beetje gepureerd fruit erdoor?

één jaar geleden

Reactie op MissG86

Er pap van maken? Dan kun je het met een lepel geven en smaakt het iets and ...
Pap lust ze ook niet 🤣 fruit kan ik inderdaad wel eens proberen!

één jaar geleden

Heeft ze misschien last van een allergie? Baby's kunnen voeding waar ze allergisch voor zijn soms intuïtief laten staan. Verklaart alleen niet waarom ze 2 meer laat staan dan 1

één jaar geleden

Reactie op MissG86

Er pap van maken? Dan kun je het met een lepel geven en smaakt het iets and ...
Helaas werkte het fruit erin ook niet

één jaar geleden

Reactie op Huismeteentuin

Heeft ze misschien last van een allergie? Baby's kunnen voeding waar ze all ...
Nee dat idee heb ik niet. Ik heb echt het idee dat ze melk niet lust, want nu ze vastvoedsel krijgt is het spartelen en weigeren veel erger geworden 😅

één jaar geleden

Reactie op Samantha-1994

Helaas werkte het fruit erin ook niet
Hmmm jammer, ik zou eens met het consultatiebureau overleggen mocht je dat nog niet gedaan hebben. Heb je ook al eens geprobeerd om de melk koud te geven?

één jaar geleden

Of een ander merk?

één jaar geleden

Reactie op MissG86

Hmmm jammer, ik zou eens met het consultatiebureau overleggen mocht je dat ...
Andere melk ook al vaker geprobeerd. Ja CB geeft niet echt antwoord op de vraag. Ze dronk altijd al weinig. We moeten maar grotere flessen aanbieden.. ja dat werkt dus niet haha. ze is wat klein, maar groeit goed haar eigen curve, dus het gaat prima, aldus cb.. Koude melk wil ze helemaal niet. Na een tijdje deden we het iets warmer eb toen dronk ze een paar dagen heel goed en toen stopte het weer.. Ze eet al wel goed groente en fruit en ook brood begint ze al goed te doen, dus daar maak ik mij ook allemaal geen zorgen om.. maar omdat melk zo belangrijk is en de hoofdvoeding vind ik dat dus wel lastig.

één jaar geleden

Reactie op Samantha-1994

Andere melk ook al vaker geprobeerd. Ja CB geeft niet echt antwoord op de ...
Brood in de melk dippen? Misschien uit een beker? Ik heb een van Avent met een flexibele tuit. Probeer maar mee te denken 😅

één jaar geleden

Reactie op Samantha-1994

Andere melk ook al vaker geprobeerd. Ja CB geeft niet echt antwoord op de ...
Het is misschien nog een beetje vroeg maar wat als je het met havermout als pap geeft? Met een lepel? Of haar zelf met de lepel laat proberen te happen? Dan krijgt ze in ieder geval wat binnen.. als ze de nr 1 voeding beter dronk dan 2 zou ik bij 1 blijven. Er is veel discussie over of 2 noodzakelijk is of een marketingstunt en veel mensen blijven bij 1.

één jaar geleden

Ik heb trouwens zo'n 'speen' waar je voeding in kunt doen. Ook dikkere pap bijvoorbeeld waardoor ze zelf kunnen eten, misschien helpt dat? Maar als ze de smaak echt niet lekker vindt dan wordt het wel lastig. Dan zou ik het CB nog eens bellen en aangeven dat je niets met hun antwoord kunt.

één jaar geleden

Ik heb wellicht dé gouden tip voor je want ik zat weken lang in hetzelfde schuitje. Ik ben gaan zoeken op Flesaversie op Google. Er is een boek van Rowena Bennett hierover plus methode hoe dit aan te pakken. Draait vooral om het niet pushen! (Slapend drinken geven is al vorm van pushen). Voor mij binnen 2 dagen al een wereld van verschil! 10 dagen verder nu, drinkt alleen liggend of in (half)zittende houding, wellicht ook aversie ontwikkeld drinkhouding in mn armen maar het is nu al zoveel beter, zou bekender moeten zijn deze methode, zou echt veel heel veel mensen een ‘lifesaver’ kunnen zijn. Hopelijk heb je er iets aan

één jaar geleden

Reactie op kb1992

Ik heb wellicht dé gouden tip voor je want ik zat weken lang in hetzelfde s ...
Ik heb erop gezocht en idd t boek besteld en het eerste stuk inmiddels gelezen. Het lijkt hier echt precies op. Ben benieuwd naar de rest en vervolgens bij ons het resultaat 💪🏼

één jaar geleden

Reactie op Samantha-1994

Ik heb erop gezocht en idd t boek besteld en het eerste stuk inmiddels gele ...
Ik hoop dat je er wat aan hebt net als ik!

één jaar geleden

Reactie op kb1992

Ik heb wellicht dé gouden tip voor je want ik zat weken lang in hetzelfde s ...
Hier ook zo'n flesweigeraar! En sinds een week doen wij ook hem halfliggend in de hoek van de bank op een kussen zn fles geven. Of oma geeft het vanuit de wipstoel. Dan drinkt hij veel beter dan dat ie op de arm drinkt. Bizar he? Maar ondanks dat, kan ik niet wachten totdat ie van de fles af is haha

één jaar geleden

Reactie op Wondertje1234

Hier ook zo'n flesweigeraar! En sinds een week doen wij ook hem halfliggend ...
Ja wij zijn hierdoor ook al met iets meer dan 3 maanden begonnen met hapjes.. sindsdien komt ze stuk beter aan en ze houdt er echt enorm van!

één jaar geleden

Hoe gaat het nu? Hier ook een flesweigeraar. Word steeds erger vandaag nog maar 40cc gedronken vanaf half 9 vanmorgen. In haar slaap drinkt ze wel maar wakker is ook overtrekken en huilen.. ook veel ellende gehad met sonde voeding in het begin etc dus wij vermoeden ook een trauma qua flesvoeding. Gewoon eten is ze nu aan het opbouwen en dat wil ze wel graag..

één jaar geleden

Reactie op pattvdd

Hoe gaat het nu? Hier ook een flesweigeraar. Word steeds erger vandaag nog ...
Heeft ze geen koemelkallergie? Mijn zoontje overstrekte zich ook vak bij en na het geven van de fles en al snel kwamen we erachter dat hij dus een koemelkallergie had..