10 Reacties

één jaar geleden

Dat het wat langer kan duren klopt helemaal maar dat je regelmatig ongesteld moet zijn om zwanger te raken niet. Als je ongesteld wordt gaat er een eisprong aan vooraf en als dat eitje bevrucht is ben je zwanger. Het kan alleen wel moeilijker te timen zijn met een onregelmatige cyclus.

één jaar geleden

Ja het kan langer duren, maar waarom moet je je cyclus afwachten? Ik ben vorig jaar en nu gestopt met de pil en was binnen 2 maand zwanger. Bij de 1e ging het goed, 2e miskraam. Maar nooit afgewacht tot mn cyclus normaal werd.. wij zijn het dus gewoon gaan proberen en hadden geluk.

één jaar geleden

Ik ben deze maand pas voor het eerst echt ongesteld geworden na de zwangerschap. Ook vijf maanden borstvoeding gegeven.

één jaar geleden

Ik ben 3 december bevallen. Geen borstvoeding gegeven, en wacht ook nogsteeds. Ik ben doorgestuurd naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Voelt echt onzeker allemaal.. 😬

één jaar geleden

Reactie op esmee_23

Ik ben 3 december bevallen. Geen borstvoeding gegeven, en wacht ook nogstee ...
Jaa dat vind ik ook! Wanneer heb je een afspraak?

één jaar geleden

Reactie op Mamaindec2022

Jaa dat vind ik ook! Wanneer heb je een afspraak?
6 november!

één jaar geleden

Succes! Hebben ze bij jou iets gezegd over wanneer zo'n onderzoek verstandig is?

één jaar geleden

Reactie op Mamaindec2022

Succes! Hebben ze bij jou iets gezegd over wanneer zo'n onderzoek verstandi ...
Ik ben heb al heel vroeg aan de bel getrokken, en steeds mocht ik het blijven afwachten.. Uiteindelijk een provera kuur gekregen om de boel op te wekken, en dat heeft helaas niet het gewenste effect gehad.

één jaar geleden

Mijn dochter is 12 december geboren. Daarna de mini pil geslikt. Geen probleem mee gehad tot ze 9 maanden was. Ineens bloedverlies een paar weken lang. De huisarts gaf advies een keer te stoppen met de pil zodat alles kon resetten met een normale menstruatie. Ik ben nu gestopt en dit is al week 6 dat ik mijn menstruatie afwacht. Ik ben ook benieuwd wanneer het weer op gang komt..

één jaar geleden

Ik ben zojuist ongesteld geworden. Misschien toch nog even geduld?🙏