Hi mamas,
Ik heb een zoon die sinds december 1 is. Maar hij is de afgelopen 2 weken echt niet ‘zichzelf’. Hij is ziek geworden en toen ik dacht dat t beter ging , kreeg hij een oorontsteking aan beide oren. Ik kreeg geen medicijnen mee, moet het met zetpillen doen.
Ook wil hij geen brood meer eten, laat staan zn avond eten, alles wat ik hem aanbied wilt hij niet en word hij heel erg boos. Pakt t vast gooit t op de grond. Ik kan hem alleen blij maken met baby rijstwafels , of soms een knijpfruit. Maar daar blijft t bij.
En alsof ik het nog niet erg genoeg vindt dat ie zo slecht eet, slaapt hij nu ook verschrikkelijk slecht. Hij gaat slapen rond 8 uur , maar word 5-6 u later wakker en zet het verschrikkelijk op het krijsen, hij drinkt zn fles en normaal sliep die gelijk verder, maar nu blijft hij huilen , dan wilt hij gwn niet meer slapen en bij mij zijn. Enigszins betwijfel ik of dit een fase is , maar dat het erger word door zn oren. Maar dat durf ik niet te zeggen.
Zijn er meer mamas die hier last van hebben? Ik ga straks de huisarts weer bellen en hopelijk krijgt hij medicijnen. Maar heeft er iemand tips? Ik voel me zo schuldig dat hij niet wilt eten en maak me best zorgen.