Wat is beter? Met of zonder bh slapen als je borstvoeding geeft? Tot nu toe slaap ik met, maar vind het ook weer knellen. Maar aan de andere kant lijkt zonder ook niks, ivm het lekken…
Indd zonder slapen is voor mij echt geen optie meer word wakker met natte plekken in bed. Slaap ik met nergens last van en heb ook geen zoogcompressen in
Ik slaap met. Zit niet lekker maar anders wordt ik wakker van de natte vlekken. Ik heb wel een hele hoge productie al vanaf het begin dus lek ook echt heel erg
Zonder bh maar met voedingstop van de H&M. Die heeft een stukje ‘extra’ wat over je borsten gaat en daar kunnen de zoogcompressen in zodat ik niet lek. Zo heb ik wel een beetje stevigheid maar geen knellende bh. Dat heb ik één nacht geprobeerd maar is niet te doen qua knellen.
Ik heb al vrij snel me bh in de nacht uitgegooid. Slaap in een goed aansluitend hemd en heb hier de zoogconpresse los inzitten. Zo af en toe gaat het wel eens mis en heb ik een natte plek maar over het algemeen gaat dit vaak goed en is zoveel beter dan een bh of iets anders straks snachts.
Er bestaan ook speciale voedingsbh’s voor ‘s nachts. Ik heb die van Medela. Ik vind ze ideaal: ze knellen totaal niet en je kunt super eenvoudig voeden. Zonder zou ik vreselijk lekken.
Ik slaap met, maar wel altijd 1 zonder beugel.
Dan heb ik er ook geen last van, als het zonder beugel is.
Zonder is niet echt een optie, want dan komen er natte vlekken in het matras.
Ik draag ‘s nachts de hempjes van H&M. Vind ik fijner dan zonder BH, te gevoelig aan m’n tepels. Ik lek totaal niet, ondanks wel voldoende productie. Maar dus wel wat aan.
Ik slaap gewoon in wat ik fijn vind, een shirt of trui, zonder bh of compressors. Iedere ochtend/ nacht wel zeiknat van het lekken, maarja daar is de was goed voor😂