12 Reacties

2 jaar geleden

Indd zonder slapen is voor mij echt geen optie meer word wakker met natte plekken in bed. Slaap ik met nergens last van en heb ook geen zoogcompressen in

2 jaar geleden

Ik slaap met. Zit niet lekker maar anders wordt ik wakker van de natte vlekken. Ik heb wel een hele hoge productie al vanaf het begin dus lek ook echt heel erg
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Hier zonder maar heb lage productie. Lek zelf totaal niet ;) Draag zelf hele dag geen bh, doet meer pijn aan mijn rug dan dat t helpt

2 jaar geleden

MET geen optie zonder word ik stroom op bij het idee van borstvoeding heb heel veel productie

2 jaar geleden

Zonder bh maar met voedingstop van de H&M. Die heeft een stukje ‘extra’ wat over je borsten gaat en daar kunnen de zoogcompressen in zodat ik niet lek. Zo heb ik wel een beetje stevigheid maar geen knellende bh. Dat heb ik één nacht geprobeerd maar is niet te doen qua knellen.

2 jaar geleden

Ik heb al vrij snel me bh in de nacht uitgegooid. Slaap in een goed aansluitend hemd en heb hier de zoogconpresse los inzitten. Zo af en toe gaat het wel eens mis en heb ik een natte plek maar over het algemeen gaat dit vaak goed en is zoveel beter dan een bh of iets anders straks snachts.

2 jaar geleden

Er bestaan ook speciale voedingsbh’s voor ‘s nachts. Ik heb die van Medela. Ik vind ze ideaal: ze knellen totaal niet en je kunt super eenvoudig voeden. Zonder zou ik vreselijk lekken.

2 jaar geleden

Ik slaap met, maar wel altijd 1 zonder beugel. Dan heb ik er ook geen last van, als het zonder beugel is. Zonder is niet echt een optie, want dan komen er natte vlekken in het matras.

2 jaar geleden

Ik draag ‘s nachts de hempjes van H&M. Vind ik fijner dan zonder BH, te gevoelig aan m’n tepels. Ik lek totaal niet, ondanks wel voldoende productie. Maar dus wel wat aan.

2 jaar geleden

Ik slaap met en met compressen omdat ik het doorlekken best veel heb en ook beugelloos
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

‘S nachts slaap ik in een voedingshemd od in een beha van Bressy. Ik lek te veel zonder.

2 jaar geleden

Ik slaap gewoon in wat ik fijn vind, een shirt of trui, zonder bh of compressors. Iedere ochtend/ nacht wel zeiknat van het lekken, maarja daar is de was goed voor😂