14 Reacties
4 maanden geleden
Ja hier ook maar heb heel erg het gevoel dat het komt door de warmte want als we haar niet laten slapen valt ze om 16:00 in slaap of is ze de rest van de dag niet te genieten en merk echt wel dat ze het nodig heeft
4 maanden geleden
Reactie op AT94
Ja hier ook zodra ik ook maar naar boven loop met der is het feest
Bij ons is het zodra ik haar op bed leg feest maar ze laat wel merken dat ze heel erg moe is
4 maanden geleden
Hier ook drama. 19 maanden, middagdutje gaat top, moet vaak wakker gemaakt worden. Het inslapen is dramatisch! Dus nu maar het middagdutje vervroegd naar 12u en max 14u wakker maken. Vooralsnog weinig effect. Ja dat hij om half 9 /kwart voor 9 stil is, ipv kwart over 9...
4 maanden geleden
Reactie op NaNa22
Is ze misschien oververmoeid? Hier met 19mnd nog twee slaapjes om 10:00 en ...
Mijn dochter heeft nooit 2 slaapjes gedaan was een hele vroege door slaper met vanaf een half jaar maar 1 slaapje. Ik heb 2 slaapjes geprobeerd 2 weken lang maar ook dat was drama met de pet op
4 maanden geleden
Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik heb zo'n goed advies gehad via bureau van Slaap. Als je met vragen zit kan je ze altijd berichten! Succes. 😘
4 maanden geleden
Reactie op AT94
Heet die ook zo bureau van slaap?
Jaaa op Instagram als je die hebt en anders op hun website kun je contact opnemen ☺️
4 maanden geleden
Hier hadden we ook problemen met de avond in slaap komen.
Overdag deed ze een dutje van 11:30 tot 13:30 en dan om 18:30/19:00 naar bed tot de volgende dag 6:30/7:00.
Dit is maaanden goed gegaan en ineens werd het strijd met naar bed gaan in de avond. Krijsen. Schreeuwen.
We zijn erachter dat ze een langere wakkertijd heeft inmiddels. Gewoon nog niet moe.
Afgelopen week brengen we haar ‘s middags om 12:00 naar bed voor haar dutje en dan tot 14:00. En dan ‘s avonds om 19:30/20:00 uur.
Geen strijd gehad en ze viel zelf in slaap. Liever iets langer opblijven dan de eeuwige strijd en gegil en geschreeuw.
Wellicht kan jouw kindje ook langer wakker blijven?
4 maanden geleden
Hier ook wat meer moeite. Soms slaat ze het dutje helemaal over (ligt dan wel in bed te kletsen). Dag erna is ze dan zo moe dat ze wel dutje doet. We blijven het in ieder geval wel aanbieden, het wordt vast straks weer beter. Volgens mij beseft ze gewoon hoe gezellig het is beneden, veel leuker dan slapen natuurlijk!