5 Reacties

12 uur geleden

Ja al maanden overigens. Bij ons komt ze gewoon bij ons in bed. Dan slapen we zo allemaal gelijk weer.

11 uur geleden

Ons zoontje heeft dit sinds de laatste 3 weken ook 1 a 2 x per week. Vanacht ook zo'n nacht. Hij huilt dan hysterisch, wil drinken, wil nijntje, boekje en naar beneden. Vaak krijg ik hem naar een tijdje wel weer rustig. ( ligt dan bij ons in bed ) Krijg hem zowiezo bijna niet in slaap. Waar hij eerder heerlijk zelf in slaap viel en dan vaak 's nachts wakker werd, bij ons in bed komt en weer lekker doorslaapt, krijg ik hem nu 眉berhaupt bijna niet in slaap. Wil zijn mama of boekjes lezen. Het zal de 2 jaars regressie zijn of een combinatie met het feit dat hij een broertje krijgt. (Hoop stiekem wel dat er nog een paar rustige nachten komt voordat broertje komt 馃檲)

11 uur geleden

Hier ook maandenlang geduurd en tot vorige week. Ik kort nu zijn middagdutjes in. Ik laat hem max een uur slapen in de middag. Nu is hij niet meer wakker in de nacht. Hij gaat rond 20:00 uur naar bed maar is wel weer uiterlijk 6:00 uur wakker 馃榾

10 uur geleden

Hier ook maandenlang hetzelfde. Sinds 1 week mag die alleen maar slapen tot 14:30. Hij slaapt meestal wel 1,5 -2 uur. Maar om 14:30 maken we hem desnoods wakker. Hij gaat dan weer om 19:30 naar bed en slaapt dan door tot 8 uur. Dus ik zal proberen de wakkertijd tussen zijn middagslaapje en s鈥檃vonds te verlengen of/ en een korter middagslaapje. Hopelijk kan je iets met deze tip 鈽猴笍

4 uur geleden

Hebben wij ook sinds 3 weken, enorm vermoeiend! Eerste weken bij ons in bed gelegd maar nu ben ik er klaar mee en gaan we iedere keer naar haar kamer toe en ernaast zitten. Hopelijk een fase