53 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Dankjewel jij ook weltrusten en bedankt voor het luisteren/ lezen lucht he ...
Hoe is het uiteindelijk gelopen na het gesprek?

2 maanden geleden

Reactie op Camille_

Hoe is het uiteindelijk gelopen na het gesprek?
Ik heb zo een gesprek met de manager van onze afdeling dus ben heel benieuwd wat er uit gaat komen

2 maanden geleden

Reactie op Camille_

Is superlief, maar ik ga eerst sowieso eens langs de huisarts. Via plein ka ...
Hoe gaat het met je dochtertje is er nog iets uit gekomen bij de huisarts?

2 maanden geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Ik heb zo een gesprek met de manager van onze afdeling dus ben heel benieuw ...
Oh spannend, succes! Mijn dochtertje heeft bovenop haar verkoudheid een beginnende longontsteking 😞 Dus nu aan de antibiotica...

2 maanden geleden

Reactie op Camille_

Oh spannend, succes! Mijn dochtertje heeft bovenop haar verkoudheid een be ...
Oh wat vervelend hopelijk voelt ze zich snel weer beter

2 maanden geleden

Ben ik de enige vannacht? Alweer op sinds 1u20. Ze is al 20 minuten aan het spelen met een sokje van haar babybroertje 👌🙈

één maand geleden

T is hier weer van dat.. 😅 al van 2u15 wakker en niet meer in slaap te krijgen (ik dénk nieuwe tijd, maar voelt wel al lang) We waren dan bang dat ze voor 6u ging wakker zijn met die uurwissel 🤦🏼‍♀️🤣

één maand geleden

Zoveel mogelijk de adviezen geprobeerd op te volgen van de slaapcoach. Gister netjes uur later naar bed, toch om 4 uur klaarwakker 🥲 Frustrerende blijft dat hij al 1,5 jaar een vroege vogel is. En soms dan weer heeft dat hij wel netjes om 6 uur wakker wordt. Hij leek nu weer een beetje in t ritme te komen, komt de wintertijd

één maand geleden

Reactie op Fenje

Zoveel mogelijk de adviezen geprobeerd op te volgen van de slaapcoach. Gist ...
Oh is inderdaad niet leuk! Ook wel al gehoord dat die ene keer later in bed sowieso geen latere ochtend betekent. Maar ben natuurlijk idd geen slaapcoach 😅 Ik had zelf gehoopt dat we tegen 4u terug in bed zouden liggen maar ondertussen al 4u wakker en ze ziet er niet uit alsof ze snel in bed gaat willen 🤦🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op Famperientje

Oh is inderdaad niet leuk! Ook wel al gehoord dat die ene keer later in be ...
Nog wel gelukt uiteindelijk?

één maand geleden

Reactie op Fenje

Nog wel gelukt uiteindelijk?
Ze heeft nog geslapen van 7u30 tot 8u15 🤦🏼‍♀️ maar dan is m'n vriend ermee opgestaan zodat ik toch wat kon blijven liggen 🥰

één maand geleden

Echt dood aan de uitvinder van het winteruur! Who's with me?

één maand geleden

Hier weer een verschrikkelijke nacht. Wakker van 1u30 en ze heeft sindsdien geen 30min na elkaar geslapen - ik dus al helemaal niet.. heb ze net nog even in bed gelegd want ze kan toch moeilijk hele dag gaan spelen in de opvang als ze amper heeft geslapen. Zelf wel opgestaan want wekker gaat binnen minder dan een uur, dus heeft niet veel nut meer 🤦🏼‍♀️ Zij staat met m'n vriend wat later op dus zou nog bijna 2uurtjes kunnen slapen.

één maand geleden

Reactie op Famperientje

Hier weer een verschrikkelijke nacht. Wakker van 1u30 en ze heeft sindsdien ...
Is dit dan die 2j slaap regressie? Hoelang duurt zoiets weer? Want dit hou ik niet lang vol 😅

één maand geleden

Reactie op Famperientje

Is dit dan die 2j slaap regressie? Hoelang duurt zoiets weer? Want dit hou ...
Aha is dat een ding? Is hier wel begonnen aan 21m... Nu, de nee-fase is ook al sinds haar 19m dus misschien is ze vroeg aan?

één maand geleden

Reactie op Camille_

Aha is dat een ding? Is hier wel begonnen aan 21m... Nu, de nee-fase is ook ...
Ik lees af en toe wel iets over nog een slaap regressie dus steken we het even daarop 😅 Hier is ze ook best vroeg naar ons idee met heel dat Peuterpuber gedoe 🤦🏼‍♀️ had nog niet gemoeten 😆

één maand geleden

Reactie op Famperientje

Ik lees af en toe wel iets over nog een slaap regressie dus steken we het e ...
Oooh jij hebt ook een Kerstdochtertje! Het ligt misschien daar aan 😂🤭🎄

één maand geleden

Goede morgen na een horror nacht weer wakker minn dochter is de afgelopen tijd steeds wakker tussen 3 en 5 en wil dan kom niks. Pf we zullen maar denken het is een fase

één maand geleden

Reactie op AT94

Goede morgen na een horror nacht weer wakker minn dochter is de afgelopen t ...
Het is inderdaad een fase. Hier net een goeie week gehad met doorslapen (say what?), maar vannacht weer meerdere nachtmerries... Je was niet alleen wakker, als het een troost kan zijn.

één maand geleden

Reactie op Camille_

Het is inderdaad een fase. Hier net een goeie week gehad met doorslapen (sa ...
Zeker is dat een troost🙈 ja wij hadden ook een paar goede weken sinds het verzetten van de klok. Maar nu al een aantal dagen drama