Voor sommigen is de titel misschien genoeg, voor de anderen een woordje uitleg:
Ik heb gemerkt dat ik, samen met andere mama's, vaak wakker ben mijn mijn kindje omdat ze niet willen slapen. Die slaapregressies zijn me wat hé... Dat leidt meestal tot samen beneden wat spelen voor de vaak (hopelijk) weer toeslaat. Maar het leidt ook tot heel wat frustratie bij ons, en soms bijhorende gevoelens van er alleen voor te staan en door de bomen het bos niet meer te zien.
Dit is een thread voor de nachtmama's. Post 's nachts je frustraties hieronder! Of steun een andere gefrustreerde moeder. Volg het topic voor meldingen. En voel je hopelijk wat minder alleen ❤️
Misschien hier wel een goude, eenvoudige tip voor sommige andere kindjes.
Ons zoontje wilde al 2 maanden lang niet naar bed, 's nachts veel wakker. Hij wees steeds naar de gang/deur, dus haalden we hem er maar uit. En nu, 2 maanden later, zijn we er EINDELIJK achter wat hij bedoelt. Hij wilde de deur open tijdens het slapen op een heel klein kiertje. ECHT dat dit heeft gezorgd voor 2 maanden weinig slaap. Sinds we die deur open houden kijkt hij een keer uit de ledikant of de deur open is, gaat liggen en gaat slapen. Misschien is dit ook wel net die ene handeling voor een andere ouder hier. 😂
Tis hier weer van dat 🤦🏼♀️ al van 3u20 wakker. Vriend is er nu mee naar beneden, klaarwakker en enthousiast is ze. Vriend wat minder 😅
Ze is wel verkouden dus had last van haar neusje en een hoest. Maar toch vink t niet ok 😅🤦🏼♀️