53 Reacties

één maand geleden

Reactie op AT94

Zeker is dat een troost🙈 ja wij hadden ook een paar goede weken sinds het ...
De klok was hier net bovenop de nachtelijke momentjes nog eens vroeg opstaan. We zitten eindelijk aan een schappelijk ochtenduur

één maand geleden

Reactie op Camille_

De klok was hier net bovenop de nachtelijke momentjes nog eens vroeg opstaa ...
Ook heftig🙈 en nu moest ik haar uit bed halen want mevrouw werd niet wakker hahah wat een toestand

één maand geleden

Reactie op AT94

Ook heftig🙈 en nu moest ik haar uit bed halen want mevrouw werd niet wakke ...
Oh bah typisch... 😅 Mijn kleine man van net geen 6m sliep wel net 12u aan een stuk. Gek toch hoe ze zo kunnen verschillen allemaal?

één maand geleden

Misschien hier wel een goude, eenvoudige tip voor sommige andere kindjes. Ons zoontje wilde al 2 maanden lang niet naar bed, 's nachts veel wakker. Hij wees steeds naar de gang/deur, dus haalden we hem er maar uit. En nu, 2 maanden later, zijn we er EINDELIJK achter wat hij bedoelt. Hij wilde de deur open tijdens het slapen op een heel klein kiertje. ECHT dat dit heeft gezorgd voor 2 maanden weinig slaap. Sinds we die deur open houden kijkt hij een keer uit de ledikant of de deur open is, gaat liggen en gaat slapen. Misschien is dit ook wel net die ene handeling voor een andere ouder hier. 😂

één maand geleden

Tis hier weer van dat 🤦🏼‍♀️ al van 3u20 wakker. Vriend is er nu mee naar beneden, klaarwakker en enthousiast is ze. Vriend wat minder 😅 Ze is wel verkouden dus had last van haar neusje en een hoest. Maar toch vink t niet ok 😅🤦🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op Famperientje

Tis hier weer van dat 🤦🏼‍♀️ al van 3u20 wakker. Vriend is er nu mee naar ...
Hier ook al een halfuur... en ze heeft de baby wakker gegild 🥲

één maand geleden

Reactie op Camille_

Hier ook al een halfuur... en ze heeft de baby wakker gegild 🥲
Onee dat ook nog 🤦🏼‍♀️ hier nog geen nieuwe baby om wakker te maken. Nu die nachten zo zijn ben ik er ergens blij om 😅

één maand geleden

Hier vannacht goed gegaan god zij dank maar zelf veel wakker geweest omdat ik dacht haar te horen maar ze sliep gewoon pf erg toch

één maand geleden

Reactie op AT94

Hier vannacht goed gegaan god zij dank maar zelf veel wakker geweest omdat ...
Hahaha, t is eigenlijk niet grappig. Maar herken de fantoomhuiltjes 😅

één maand geleden

Reactie op Famperientje

Hahaha, t is eigenlijk niet grappig. Maar herken de fantoomhuiltjes 😅
Ja kan er mee lachen hoor haha tis gewoon niet te geloven🤣 mijn vriend zei nog jij hoort dingen die er niet zijn 🤣

één maand geleden

Reactie op AT94

Hier vannacht goed gegaan god zij dank maar zelf veel wakker geweest omdat ...
Ahahaha zo typisch! Ik heb zo eens liggen wachten tot ze wakker werd en net die nacht sliep ze eens door. Gebroken nacht voor niets 😂

één maand geleden

Reactie op Camille_

Ahahaha zo typisch! Ik heb zo eens liggen wachten tot ze wakker werd en net ...
Ik ken het hahaha