4 Reacties

3 maanden geleden

Hallo lieve mama, Iedere kindje heeft een heel andere slaapbehoefte, en er zijn zat kinderen wie ruim buiten de “standaard” vallen. Mijn zoontje slaapt veel meer dan “normaal”, maar de 15 maanden dochtertje van m’n goede vriendin slaapt ook maar hooguit 20-40 minuten overdag, anders ligt ze ‘s nachts uren lang wakker. Ik zou zeggen als je zoontje verder content is maak dan geen zorgen over😊

3 maanden geleden

Onze oudste deed met 1,5 ook geen middagdutje meer. Dan hadden we hetzelfde verhaal inderdaad. Je kan het dutje proberen in te korten naar maximaal een uur. Kijken hoe hij het dan doet. Misschien is hij er al wel aan toe om zonder dutje verder te gaan. Niet kijken naar wat standaard is maar lekker doen wat goed is voor je zoontje. En 23:00 uur bedtijd lijkt mij dat niet. 😝

3 maanden geleden

Dank jullie wel, afgelopen week heb ik hem kortere dutjes laten doen inderdaad en dat werkt. Als ik helemaal geen dutje laat doen dan word hij erg vervelend. Dus die 45 minuten heeft hij wel nodig. En ik ook 😁

3 maanden geleden

Ons zoontje heeft vanavond ook zo’n avond.. herkenbaar dat ie nog lang in bed speelt en op een gegeven moment in slaap valt, maar 2,5 uur wakker in bed heeft hij nog nooit gehad. Ik was even benieuwd of dit bij jouw zoontje bij 1 avond is gebleven? 😩