25 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou Davitamon multi zwanger nemen zonder visolie

3 jaar geleden

Ja ik ook, heb moeite om ze te nemen ook. 😅 Omdat ik zo beroerd wordt

3 jaar geleden

Ik werd door mijn verloskundige geadviseerd om geen Kruidvat/Etos of Davitamon te gebruiken omdat daar veel vulling middel in zit waardoor je minder goed de vitamines opneemt. Bij een merk zoals Orthica schijnt dit beter te zijn, ik ben deze gaan gebruiken. Geen klachten van misselijkheid hierbij.

3 jaar geleden

Dank voor jullie reacties!

3 jaar geleden

Neem je het goed met eten in? Ik word ook misselijk namelijk als ik er niet goed bij eet… wel ander merk

3 jaar geleden

Reactie op Melissa0201

Ik werd door mijn verloskundige geadviseerd om geen Kruidvat/Etos of Davita ...
Dat verschilt dan per verloskundige en ziekenhuis want ik kreeg juist te horen dat die van davitamon goed waren van beide. Maar dat is ieder voor zich dan. 😊

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde heb bij de Etos foliumzuur zuig tabletten gehaald en nu nergens meer last van ik kon die capsules niet eens binnen houden ook al voor mijn zwangerschap niet

3 jaar geleden

Ik eet eerst een boterham en dan neem ik ze in. Dan gaat het goed. Anders word ik er ook misselijk van als ik ze zomaar tussendoor pak.

3 jaar geleden

Reactie op Fejri95

Neem je het goed met eten in? Ik word ook misselijk namelijk als ik er niet ...
Ik vergeet ze steeds in te nemen en doe het dus het vooral als ik er aan denk. Dus niet bij het eten. Ik ga het vandaag tijdens het eten innemen. Bedankt voor de tip!!

3 jaar geleden

Dit had ik in mijn vorige zwangerschappen ook en ben dan ook meteen gaan zoeken naar een goede mama vitamine. Ik gebruik de yummy gums mommy. Heb een abbonement erop genomen zodat ze altijd op voorraad zijn. Ze zijn lekker en zitten echt de goede waardes kwa wat je nodig hebt in. Mijn kids gebruiken nu ook de yummy gums kids en ze zeggen zelf dat ze die ook veel lekkerder vinden dan de andere gummys die je bij de kruidvat koopt.

3 jaar geleden

Ik neem omnibionta pronatal.

3 jaar geleden

Reactie op Madeief

Ik vergeet ze steeds in te nemen en doe het dus het vooral als ik er aan de ...
Ik heb het doosje bij de ontbijt bordjes staan. Dan vergeet ik ze niet 😀

3 jaar geleden

S avonds bij het warme avond eten in nemen, door de omega kan het zwaarder op je maag vallen, daarom belangrijk om met vetter eten in te nemen ipv bij een boterham.

3 jaar geleden

Davitamon & eigen merken zijn synthetisch en nemen slecht op in het lichaam, je kunt het beste de multi mama nemen van new care / golden naturals heb ik zelf of orthica/ solgar. Dit zijn natuurlijke vitamines die vele malen beter in je lichaam worden opgenomen! Even een tip 🙂🙂

3 jaar geleden

Reactie op Madeief

Ik hoop dat het je helpt ☺️ eten als je misselijk wordt van de tabletten helpt mij ook. Maar probeer dat nu dus voor te zijn

3 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Dat verschilt dan per verloskundige en ziekenhuis want ik kreeg juist te ho ...
Ik ook! Mocht ze juist de hele zwangerschap slikken😊

3 jaar geleden

Ik gebruik precies deze en heb nog nergens last van gehad. Neem ze wel altijd bij mijn ontbijt in

3 jaar geleden

Reactie op Madeief

Heeft het geholpen?

3 jaar geleden

Reactie op Fejri95

Heeft het geholpen?
Nee, de misselijkheid gaat niet weg. Ik ga een alternatief zoeken, want voel me echt belabberd erdoor.. ik moet eerlijk bekennen dat ik het nu ook een paar dagen niet heb ingenomen. Trok het echt even niet meer.:

3 jaar geleden

Ik had eerst van solgar, maar daar werkt ik nog erger misselijk van. Ik heb nu van davitamon en die gaan beter. Mij werd geadviseerd om ze smorgens of smiddags met eten te nemen, omdat het dan minder zwaar zou vallen.