7 Reacties

één jaar geleden

Hallo, wij hebben nu al bijna een jaar een montessori vloerbed. Mijn peuter is ook wat groter en voelde zich niet fijn in de ledikant en voelde zich opgesloten. Hij vind zijn bed vanaf het begin af aan fijn. Hij kan er uit als hij wakker is. En heeft alle ruimte.

één jaar geleden

Reactie op Wondertje68

Hallo, wij hebben nu al bijna een jaar een montessori vloerbed. Mijn peuter ...
Wat fijn zeg! En hoe oud was je zoon toen je begon met het Montessori vloerbed?

één jaar geleden

Interessant, ik volg even! Wij wilden ook graag een vloerbed, maar vonden het toch wat lastig de knoop door te hakken. Helemaal ivm helemaal de slaapkamer te babyproven. Uiteindelijk maar voor een meegroeiledikant gekozen, maar in de toekomst willen we wel een vloerbed.

één jaar geleden

Volg :)

één jaar geleden

Volg! Ik ben ook na aan het denken over een vloerbed, ook omdat zoontje 's nachts bij ons in bed slaapt. Misschien dat ik hem dan in het vloerbed kan voeden en dan terug naar bed kan gaan als een overstap maar uiteindelijk in zijn eigen bed slapen. Overdag en 's avonds slaapt hij wel prima in zijn ledikant overigens.

één jaar geleden

Reactie op Kristy1104

Volg! Ik ben ook na aan het denken over een vloerbed, ook omdat zoontje 's ...
Dat is inderdaad een hele handige toepassing, een vriendin van mij deed dat! Nu kan haar zoontje kruipen dus lukt het niet meer. Onze grootste drempel is echt dat babyproven van een hele kamer… daar wordt het al snel wel heel saai van

één jaar geleden

Hi! Ik hoor van sommige mama's dat ze een vloerbed handig vinden om hun kindje gezellig daar in slaap te voeden en er nog even bij te liggen. Dat wil ik ook wel, maar hoe dan? Moet je dan zelf op de koude grond? Of hebben jullie er dan matjes omheen? Ik wil het ook prettig houden voor mezelf