6 Reacties

9 maanden geleden

Mijn zwangerschap van een van mijn miskramen is een HG zwangerschap geweest. Met 12 weken is de zwangerschap misgelopen en was de misselijkheid en het overgeven voorbij. Ben in de tussentijd wel een keer opgenomen geweest vanwege uitdroging. Bij 6 weken begon het. Wat ik er nu nog van merk is dat mijn maag erg gevoelig is, ben snel misselijk, moet sneller overgeven en heb snel last van maagzuur.. Wel heftig zeg, 4 week elke dag overgeven 😞. Misschien heeft de huisarts een tip of kan hij medicatie voorschrijven zodat het overgeven stopt? Bij mijn is overgeven echt een trigger. Vond het zo erg elke dag misselijk zijn en overgeven. En dan heb ik het nog maar zes week gehad.. Sterkte!

9 maanden geleden

Hii, ik heb dit ook! Ook een HG zwangerschap gehad met 2x opname. Ik heb dus ook dat ik van de kleinste dingen al moet spugen, terwijl ik dat daarvoor nooit had. Hebben we het druk, moet ik spugen. Ben ik heel moe, moet ik spugen. En ga zo maar door. En inderdaad een virus zoals buikgriep blijft ellendig lang hangen😵‍💫

9 maanden geleden

Wow, geen ervaring mee en had hier nog nooit van gehoord. Maar wat ontzettend naar zeg! Lijkt me heel ellendig. Heb wel laatst iets gelezen in het nieuws over een doorbraak naar het onderzoeken van HG. Dat wetenschappers erachter waren gekomen dat het niet door het hormoon HCG komt, maar door een ander hormoon (F2 nog wat oid?). Nu kan er misschien ooit een behandeling voor ontstaan dat gestoeld is op het ongevoelig maken voor het lichaam voor dit hormoon. Misschien heb je hier wel niks aan/wist je het al, maar wilde het toch even delen!

9 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties. Toch fijn wat herkenning. Ik merk dat ik direct moet overgeven als ik moe ben. Maar ook s'ochtends wanneer ik met een lege maag een fles ga maken voor kindlief. Heel lastig.

9 maanden geleden

Reactie op hkhv

Bedankt voor jullie reacties. Toch fijn wat herkenning. Ik merk dat ik dire ...
Wat bij mij helpt is een bus beschuit naast bed! Voordat je gaat staan even een paar happen beschuit en mijn maag is ietsje rustiger

9 maanden geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Wat bij mij helpt is een bus beschuit naast bed! Voordat je gaat staan even ...
Thanks voor de tip! Die ga ik ook maar weer naast mijn bed zetten