34 Reacties

10 maanden geleden

Ik doe in de nacht een maatje groter aan. 4 plus ipv 4. En ik doe alleen het middelste knoopje van de romper dicht.. tot nu toe werkt dit bij ons goed!

10 maanden geleden

Ah hier ook. Een week lang lekt mijn zoon elke nacht. Ook hij krijgt nog nachtvoeding. Ik probeer ook van alles. Dus ik lees mee.

10 maanden geleden

Wij hadden hetzelfde. Sinds we luierbroekjes gebruiken van pampers uitsluitend met slapen gaan, hebben we geen last meer van doorlekken. Die broekjes zitten namelijk net even wat hoger. Zie onderstaande foto. Wij hebben maat 4. Hopelijk kun je hier wat mee. ☺️

10 maanden geleden

Reactie op Nathalievanputten

Ik doe in de nacht een maatje groter aan. 4 plus ipv 4. En ik doe alleen he ...
Ze weegt net de ondergrens van maat 4 ('t is een mini'tje), maar is het proberen zeker eens waard.

10 maanden geleden

Hier geen nachtvoeding meer maar wel doorlekken tot ik van pampers baby dry pakte sinds dien niet meer en onze dochter is ook buikslaper

10 maanden geleden

Reactie op Irma_1993

Wij hadden hetzelfde. Sinds we luierbroekjes gebruiken van pampers uitsluit ...
Broekjes heb ik inderdaad nog niet geprobeerd! Goeie tip, thanks!

10 maanden geleden

Reactie op Wondertje68

Ah hier ook. Een week lang lekt mijn zoon elke nacht. Ook hij krijgt nog na ...
Heb jij al van die luierbroekjes geprobeerd of ook lekken mee?

10 maanden geleden

Reactie op Camille_

Heb jij al van die luierbroekjes geprobeerd of ook lekken mee?
Ik heb luierbroekjes geprobeerd maar dan lekt hij ook. Gewone luiers ook. Maatje groter geprobeerd dan ook normale maat dan ook. Ik snap het niet meer 😅😅

10 maanden geleden

Reactie op Wondertje68

Ik heb luierbroekjes geprobeerd maar dan lekt hij ook. Gewone luiers ook. M ...
Oei 😅 Hopelijk voor jou ook bruikbare tips in deze thread dan...

10 maanden geleden

Wasbare luier?

10 maanden geleden

Reactie op Wondertje68

Ik heb luierbroekjes geprobeerd maar dan lekt hij ook. Gewone luiers ook. M ...
Een onderbroekje ipv romper. Zit minder strak.. die tip heb ik ook weleens gehoord? Weet niet of het werkt. Had ook gelezen de luier omdraaien.. achterkant voor omdat die hoger is haha. Bij mij werkt dan dus wel maatje groter tot nu toe en dan romper alleen middelste knoopje zodat het minder strak zit.

10 maanden geleden

Wij hebben deze werken echt top, als we ze een keer vergeten lekt ze meteen door. Ze slaapt ook op haar buik. En drinkt snacht nog een fles. Deze luier kan echt veel hebben

10 maanden geleden

Hier grotendeels wasbaar maar rascal and friends gaat hier voor de nacht ook goed. Zelfs in maat 3 (ze weegt 8,3kg) komt ze de nacht door terwijl etos en kruidvat wel geregeld lekt en daar heeft ze maat 4 van aan.

10 maanden geleden

Hier ook een buikslaper, ik doe altijd voor de nacht de luier 1 maat groter en achterstevoren. Werkt top nooit meer door gelekt.

10 maanden geleden

Hier ook doorlekken of ik moet met de voedingen steeds verschonen maar hij werkt met verschonen én niet goed mee én wordt er eigenlijk te wakker van waardoor hij veel minder snel weer verder slaapt. Ik ga die pampers dry eens proberen aangezien velen hier die aanbevelen.. Pampers is deze week een black friday deal van!

10 maanden geleden

Hier lekken de babydry bij mijn dochter net zo hard door...is ook een buik slaper...achterstevoren helpt ook niet. Verschonen is de enigste optie. Krijgt om 19:00 uur een papfles van 180cc snachts wordt ze gemiddeld 2x wakker, geef haar dan een flesje van 120cc en verschoon haar hiervoor, anders gaat het mis. Broekjes heb ik nog niet geprobeerd, mijn ervaring op mijn werk is juist dat deze veel minder opnemen en sneller doorlekken....

10 maanden geleden

Heb het zelfde probleem. Heb net broekjes gekocht, ga het vanavond proberen 👍🏼

10 maanden geleden

Misschien een gekke tip, maar heeft ze het misschien koud? Daarvan zegt men dat kinderen meer gaan plassen, dus als het echt sinds deze week is… wie weet helpt iets warmer aankleden. Verder draagt onze zoon overdag maat 5 en in de nacht maat 6+, de plus betekent extra opnamecapaciteit en het helpt echt!

10 maanden geleden

Wij doen altijd twee luiers aan 's nachts. Eerst een plakluier en dan een broekje eroverheen. Dit werkt top!

10 maanden geleden

Hier een maat groter, baby-dry van pampers.. maakt allemaal niks uit. Doorlekken it is:( Ga ook echt niet verschonen snachts want hij is dan klaarwakker en is het brullen geblazen. Hij gaat dan ook echt niet snel weer slapen. Nadeel is wel dat elke ochtend alles nat is, veel was en bij heel heftig doorlekken ook nog eens in bad. Maarja... Ik heb geen idee wat ik verder nog kan doen.