34 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op Lola400

Hier een maat groter, baby-dry van pampers.. maakt allemaal niks uit. Doorl ...
Probeer 2 luiers over elkaar! De eerste normaal, en de 2e andersom (vergt even wat handigheid haha). Werkt hier echt super

10 maanden geleden

Reactie op Camille_

Ze weegt net de ondergrens van maat 4 ('t is een mini'tje), maar is het pro ...
Doen we hier ook, ze weegt 8,3 kilo maar voor de nacht trekken we 4+ aan. Dat zit dan een stuk hoger, denk dat ze daardoor dan beter droog blijft.

10 maanden geleden

Hier hadden we hetzelfde probleem. We hebben voor de nacht pampers dry nights en daaroverheen een grotere maar luier van de kruidvat. Mijn zoontje wordt snachts ook wakker en wil dan soms een fles, wij geven hem dan wel een schone luier omdat hij toch nog wel eens doorlekt door de 2 luiers heen.

10 maanden geleden

Wij hadden dit probleem ook. Hij is ook een buikslaper, we gebruikten eerst pampers dry nights. Nu zijn we overgestapt naar pampers premium protection voor de nacht! En sindsdien nooit meer doorgelekt!

10 maanden geleden

Hier ook een buikslaper, de gehele nacht maat groter of achterstevoren hielp echt niet.. nu over op pampers baby dry broekjes voor de nacht alleen en geen natte pyjama’s meer s ochtends, heel fijn om haar s ochtends niet helemaal uit te hoeven kleden ☺️

10 maanden geleden

Wij hebben de luiers van de kruidvat. Vaak heel erg vol in de ochtend maar nog nooit doorgelekt. Mijn zoontje komt minimaal 3x voor een voeding nog 's nachts.

10 maanden geleden

Reactie op Irma_1993

Wij hadden hetzelfde. Sinds we luierbroekjes gebruiken van pampers uitsluit ...
Wat een goede tip, dat ga ik ook proberen

9 maanden geleden

De luierbroekjes geprobeerd van pampers! Wat een succes! Onze buikslaper is niet doorgelekt vannacht! Bedankt voor de tip!!

9 maanden geleden

Ook een fijne tip, een overbroekje van een 2 delige wasbare luier over een wegwerp luier heen. Dit is watafstotend duurzaam en werkt super!

9 maanden geleden

Reactie op Evelienaa

Ook een fijne tip, een overbroekje van een 2 delige wasbare luier over een ...
Wat dan nóg beter werkt en ook gewoon over een wegwerp luier kan: een wollen luier. Ideaal,je hoeft dat maar eens in de paar weken te wassen en lanoliseren maar je hebt tussendoor nooit meer lekkage.

9 maanden geleden

Wij hadden dit probleem ook. Ze krijgt bij ons de laatste voeding om half 8 maar standaard halverwege de nacht wakker met een lekkende luier. Ook een buikslaper. Wij zijn overgestapt naar een maatje groter. Dus overdag heeft ze maat 3 aan en snachts maat 4. Sinds dien geen problemen meer gehad

9 maanden geleden

Reactie op Veer21

Wat dan nóg beter werkt en ook gewoon over een wegwerp luier kan: een wolle ...
Zeker weten! Die heb ik ook in gebruik. Heel fijn

9 maanden geleden

1 maat groter is bij ons de oplossing. Je hebt van kruidvat ook + luiers. Die zijn in de maat hetzelfde maar kunnen iets meer opnemen. We gebruiken nu 5+

9 maanden geleden

Dit hadden wij ook! Tot we pants zijn gaan kopen en nu hebben we er geen last meer van. 🥰