7 Reacties

10 maanden geleden

Kan je niet meer cc geven voor het slapengaan? Ik geef zelf 210

10 maanden geleden

Reactie op AVAS

Kan je niet meer cc geven voor het slapengaan? Ik geef zelf 210
Voor het slapen gaan mag die zeeeker 210 drinken alleeen wil die dat niet... soms met geluk 100cc drinken, soms geen druppel.. eigenwijsje haha

10 maanden geleden

Reactie op Wondertje1234

Voor het slapen gaan mag die zeeeker 210 drinken alleeen wil die dat niet.. ...
Ja dat is dan echt lastig vooral als hij het weigert. Geef je misschien veel avondeten? Misschien dat hij dan vol zit en z'n flesje niet wil? Mijn baby heeft er nu ook vaak last van hoor in de nacht en dan wil ze ook een flesje maar ik denk dat het bij haar doorkomende tandjes zijn

10 maanden geleden

Klinkt alsof hij behoefte heeft aan die nachtfles, als hij daarna wel weer gaat slapen. Waarom zou je dat willen afbouwen nu?

10 maanden geleden

Als je direct een fles geeft en hij weer doorslaapt is het prima toch? Ze ontwikkelen zo ontzettend snel nu dat hij het waarschijnlijk gewoon nodig is. Gaat vanzelf weer voorbij.

10 maanden geleden

Waarom in godsnaam laten huilen en niet reageren op zijn behoefte? Draai het eens om. Zou je zoontje wakker worden en denken goh het is midden in de nacht laat ik mama eens vervelen en het op een krijsen zetten of zou het kunnen dat hij volop in ontwikkeling is en voeding nodig heeft om te groeien? Dit laatste is namelijk het geval. En oh ja, stel je voor je partner ligt naast je, jij zet het op een krijsen en je wordt tien minuten genegeerd voel je je dan gehoord gezien getroost of wordt je dan stil en voel je je moederziel alleen?

10 maanden geleden

Oh en een normale nacht met een baby is een nacht met onderbrekingen, je kan het jezelf wellicht makkelijker maken door samen te slapen