15 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb deze klaarliggen van liewood .. USB op te laden , met een drukknopje om aan en uit te doen en je kan hem aan je bh bandje hangen tijdens het voeden of aan de wieg ergens vastmaken tijdens het slapen .. geeft goed licht maar toch heel erg geel/gedimd zodat het niet t茅 fel is ..
De dochter van 4 heeft er ook eentje gekregen om als nachtlampje mee in bed te nemen .. dus ideaal om lang te kunnen door gebruiken 鈽猴笍

3 jaar geleden
Wij hebben dimbare nachtlampjes aan de muur. Kan je zelf bepalen hoe fel of hoe gedimt je ze wilt hebben. Ideaal
3 jaar geleden
Wij zijn nog steeds heel blij met onze Luvy lamp. In allerlei kleuren te zetten en dimbaar. Kan draadloos gebruikt worden (zit een oplader bij) en heeft een afstandsbediening. Er zijn meerdere dieren: vos, uil, hert, noem maar op.
Ik las dat rood licht voor baby's het fijnst is omdat ze dat in de baarmoeder ook zagen. Wit of blauw licht zorgt ervoor dat ze wakkerder worden en dat wil je natuurlijk juist niet. Bij de oudste gebruiken we de zachtste rode stand dus ook als nachtlampje de hele nacht. Voor de baby gaan we er weer een aanschaffen.

3 jaar geleden
Wij zijn nog steeds heel blij met onze Luvy lamp. In allerlei kleuren te ze ...

Het merk is trouwens Sleepy Friends. Je kunt hem ook met aanraken bedienen trouwens, hij heeft standen dat hij na zoveel minuten uitgaat als je dat wil en hij is van zacht, wasbaar siliconen.
En nee, ik heb geen aandelen. 馃槀 Gewoon heel blij met ons lampje, haha.
3 jaar geleden
Heb pas een mooi zoutlampje gekocht bij de Action! Is eigenlijk voor op de babykamer, maar ga 'm voorlopig gebruiken voor lampje voor nachtvoedingen op onze eigen kamer. Heel fijn en zacht licht!