11 Reacties

3 jaar geleden

Op jou vraag heb ik geen antwoord, ben zelf wel nieuwsgierig over het volgende, krijg je bericht over de na controle? En zo ja wanneer word die ongeveer gepland? 😊 (De informatie is mij vast ontschoten door alle hectiek van de eerste week na de geboorte)

3 jaar geleden

Hi! Weet niet of het een verplichting is, maar ze vinden het wel heel leuk om de kleine te zien zeiden ze bij mij!

3 jaar geleden

Reactie op Njoy1991

Op jou vraag heb ik geen antwoord, ben zelf wel nieuwsgierig over het volge ...
De na controle is ongeveer 6 weken na de bevalling. Wij moesten een week na de bevalling zelf even bellen om een afspraak te maken.

3 jaar geleden

Weet niet of het verplicht is maar ze vinden het vaak erg leuk om ook de baby te zien. Bij ons was het ff evalueren hoe de begeleiding was tijdens de zwangerschap en hoe het nu met je gaat.

3 jaar geleden

Reactie op Miranda2310

Weet niet of het verplicht is maar ze vinden het vaak erg leuk om ook de ba ...
Oke! Ja ze zijn wel bij me thuis geweest tenminste 2 van de verloskundigen, en hebben toen ook wel de bevalling besproken nog 🥰 maar lijkt me ook wel leuk om ze nog een keer te zien haha 😍 over 10 dagen is het 6 weken geleden, gaat zo snel!!!

3 jaar geleden

Nee hoeft niet maar ik had hem wel mee ivm dat ik borstvoeding geef en ik op moest letten wanneer de laatste voeding zou zijn en wanneer ik hem weer moest geven. Ze vond het wel erg leuk om hem even te zien. Ze heeft hem gezien toen ze met de spoedkeizersnede hem uit de buik had gehaald en dan 6bweken verder

3 jaar geleden

Reactie op Njoy1991

Oke! Ja ze zijn wel bij me thuis geweest tenminste 2 van de verloskundigen, ...
Jaa...de tijd vliegt he! Bij ons idd ook paar keer thuis geweest in de kraamweek. Toevallig hadden wij met de nacontrole degene die nog niet thuis geweest was, zo heeft iedereen hem toch een keer gezien. Geniet lekker van jullie kindje!

3 jaar geleden

Ze hebben mij niet eens verteld over de na controle.. beetje gek, maar dat hoeft voor mij ook niet, mijn verloskundige had ook personeelstekort en super druk. Ik vond het soms echt zielig voor ze dat als ik bijvoorbeeld iets had in de zwangerschap dat ik ze niet wou overbelasten ofzo. Ik denk dat ik de volgende keer voor een ander praktijk ga kiezen die dat niet heeft want dit was ook niet te doen

3 jaar geleden

Dat is opzich wel een goede. Ik volg even, want als ik volgende week de nacontrole heb ontvangt mijn partner kraambezoek van zijn werk voor onze kleine. Ik wilde haar dus thuis laten, want dacht, die controle is voor mijzelf haha. Ik denk ook alleen voor jezelf. Want het is geen kinderarts en mijn kind loopt niet bij de gynaecoloog.

3 jaar geleden

ik heb morgen ook mn nacontrole, maar heb mn moeder gevraagd op te passen. Ga hem geen extra prikkels geven als het niet nodig is🤷🏼‍♀️ heb genoeg foto's. Ben ingeleid dus geen idee of ik de verloskundige van mn bevalling heb of weer een ander... als het mn eigen verloskundige was, had ik hem wel meegenomen..

3 jaar geleden

De na controle mag gewoon zonder baby want die is voor jezelf. Al is de baby altijd welkom om mee te komen. Ik had van het ziekenhuis ook alleen maar een telefonische na controle omdat er niks bijzonders was waar ik voor hoefde te komen.