20 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Lilizzy
Hier doe ik het tijdens dat mijn partner de fles geeft 🤣. Dan is ze relaxe ...
Haha goeie! Dat deden wij ook toen mijn partner nog thuis was, maar helaas werkt hij fulltime. ‘s avonds schiet het er dan weer vaak bij in of wij zijn dan zelf tegelijkertijd aan het eten en hebben onze handen vol😅
3 jaar geleden
Ik vind die kartonnen vijltjes sowieso niet zo’n succes. Hebben jullie daar ook nog tips voor?
3 jaar geleden
Een elektrische vijl is hier een lifesaver! Echt ideaal 😊.
Op bol heb je verschillende, met of zonder bewaardoosje. Ik heb onderstaande gekocht, daar zit geen bewaardoos bij.
https://www.bol.com/nl/nl/p/allsa-baby-nagelvijl-elektrische-nagelvijl-baby-nagelverzorging-ook-voor-volwassenen-baby-cadeau-groen/9300000124467922/?Referrer=ADVNLGOO002050-G-135318705981-S-1677219653481-9300000124467922&gbraid=0AAAAAD5OnmO6OXXDK2jK4qPl6RzGr9kE_&gclid=EAIaIQobChMIlNSon8_O_QIVg-R3Ch3jsg7YEAQYAiABEgLpAfD_BwE
3 jaar geleden
Oh wat een fijne tips! Ik ga het de volgende keer ook met een knipper proberen en anders even naar die tool kijken. Bedankt iedereen 😊
3 jaar geleden
Moest zo vaak vijlen dat ik gewoon ben gaan knippen. Ik doe het als ze slaapt.
3 jaar geleden
Ik gebruik nu het nagelschaartje met ronde kop. Je zou het niet zeggen maar deze werkt echt perfect, nog beter dan de knipper. Ik zou dit echt adviseren nu. Ik dacht eerst juist dat ik in zijn velletje zou gaan knippen maar je hebt juist meer controle.
3 jaar geleden
Gisteren eindelijk het nagelknippertje geprobeerd en wat is dat een verbetering zeg! Vriendlief moet onze zoon alsnog afleiden, maar dit gaat een heel stuk sneller dan vijlen 👌🏻