20 Reacties

3 jaar geleden

Hier doe ik het tijdens dat mijn partner de fles geeft 🤣. Dan is ze relaxed aan het drinken en boeit het haar niet!

3 jaar geleden

Bij ons ook! Ik volg mee.😅

3 jaar geleden

Reactie op Lilizzy

Hier doe ik het tijdens dat mijn partner de fles geeft 🤣. Dan is ze relaxe ...
Haha goeie! Dat deden wij ook toen mijn partner nog thuis was, maar helaas werkt hij fulltime. ‘s avonds schiet het er dan weer vaak bij in of wij zijn dan zelf tegelijkertijd aan het eten en hebben onze handen vol😅

3 jaar geleden

Ik vind die kartonnen vijltjes sowieso niet zo’n succes. Hebben jullie daar ook nog tips voor?

3 jaar geleden

Reactie op SunshineAG

Haha goeie! Dat deden wij ook toen mijn partner nog thuis was, maar helaas ...
Herkenbaar ja. Al werkt mijn partner niet fulltime is het zo lastig bij te houden 🥵. Misschien probeer ik het zelf binnenkort eens tijdens haar dutje HAHA

3 jaar geleden

Reactie op steph88_

Een elektrische vijl is hier een lifesaver! Echt ideaal 😊. Op bol heb je ...
Ja, die hebben wij ook. Zo fijn! Binnen twee minuten klaar nu 😊

3 jaar geleden

Het vijlen lukt bij mij ook voor geen meter. In deze app las ik dat je vanaf nu ook gewoon de nagels kan knippen omdat ze nu hard genoeg zijn. Ik heb een simpele nagelknipper voor baby's besteld en dat werkt prima! Zo gedaan.

3 jaar geleden

Vijlen lukte bij mij voor geen meter. Ben het nu met een schaartje gaan knippen en dat gaat goed.

3 jaar geleden

Wij hebben een baby-nagelknippertje.. toevallig net gedaan toen hij de fles kreeg van mn man... niet alles gelukt, maar wel beter dan wanneer hij niet afgeleid is ☺️ na t knippen ff gevijld..

3 jaar geleden

Reactie op steph88_

Een elektrische vijl is hier een lifesaver! Echt ideaal 😊. Op bol heb je ...
Die schijnt echt fijn te zijn! Ik heb m via alie express besteld

3 jaar geleden

Oh wat een fijne tips! Ik ga het de volgende keer ook met een knipper proberen en anders even naar die tool kijken. Bedankt iedereen 😊

3 jaar geleden

Ik laat haar aan de borst in slaap vallen op mijn schoot en dan kan ik met een klein schaartje zo de nageltjes knippen.

3 jaar geleden

Moest zo vaak vijlen dat ik gewoon ben gaan knippen. Ik doe het als ze slaapt.

3 jaar geleden

Ik gebruik nu het nagelschaartje met ronde kop. Je zou het niet zeggen maar deze werkt echt perfect, nog beter dan de knipper. Ik zou dit echt adviseren nu. Ik dacht eerst juist dat ik in zijn velletje zou gaan knippen maar je hebt juist meer controle.

3 jaar geleden

Gisteren eindelijk het nagelknippertje geprobeerd en wat is dat een verbetering zeg! Vriendlief moet onze zoon alsnog afleiden, maar dit gaat een heel stuk sneller dan vijlen 👌🏻

3 jaar geleden

Reactie op SunshineAG

Gisteren eindelijk het nagelknippertje geprobeerd en wat is dat een verbete ...
In de slaap doen, werkt echt t beste

3 jaar geleden

Ik knip ze al sinds hij 1 maand is. Vijlen is niet te doen

3 jaar geleden

Electrisch nagelvijltje, werkt top!

3 jaar geleden

Wij knippen haar nageltjes als ze op schoot slaapt. Soms als dat niet lukt zette we Hey Bear op via YouTube. Vind onze kleine meid zo magisch dat het nagels knippen haar totaal niet meer boeit