16 Reacties

7 maanden geleden

Was je met zeep oid? Dat niet doen, maar gewoon mer warm water. Denk dat je al gekeken hebt voor een schimmel? Of is het wat urineverlies misschien?

7 maanden geleden

Reactie op lottesnotte

Was je met zeep oid? Dat niet doen, maar gewoon mer warm water. Denk dat je ...
Nee ik was indd alleen met water, ja bij de huisarts komen alle testen negatief terug en nee het is echt mijn afscheiding

7 maanden geleden

Even paar vraagjes, want ik had dit dus precies hetzelfde. wat voor materiaal onderbroeken draag je? heb je dit voornamelijk in de avond of ook overdag? en een nog gekkere vraag, wat voor soort geur is het? ☺️

7 maanden geleden

Even paar vraagjes, want ik had dit dus precies hetzelfde. wat voor materia ...
Hoii! Vaak wel katoen ondergoed.. het is eigenlijk heel de dag door de geur en als ik dan bijv buk om iets te pakken ruik ik ook echt de geur het ruikt soms vis achtig en soms metaal achtig

7 maanden geleden

Reactie op geenidee20

Hoii! Vaak wel katoen ondergoed.. het is eigenlijk heel de dag door de geur ...
ja ik herken dat! bij mij is dat soms ook niet het geval. bij mij werd veel water drinken geadviseerd en helaas moeten we het accepteren dat het daaronder sneller ruikt. 😖

7 maanden geleden

Het is bij mij ook erger geworden na mijn zwangerschap...

7 maanden geleden

eet je veel knoflook? uien, kool? Van die soorten voeding kan het gaan ruiken.

7 maanden geleden

Reactie op Bear

eet je veel knoflook? uien, kool? Van die soorten voeding kan het gaan ruik ...
Nee deed ik wel heel veel maar nu niet meer

7 maanden geleden

Herkenbaar. Nooit last van gehad tot nu. Word er oprecht gek van. Ik heb een koperspiraal in en sindsdien heb ik het. En geef ook nog borstvoeding. Denk dat het aan de hormonen ligt want hygiëne is gewoon goed. En dat is ook wat ik steeds te horen kreeg van huisarts, dat het aan de hormonenschommeling kan liggen (vooral bv en koperspiraal)

7 maanden geleden

Reactie op Noortje440

Herkenbaar. Nooit last van gehad tot nu. Word er oprecht gek van. Ik heb ee ...
Ja ik geef geen borstvoeding meer en gebruik ook geen anticonceptie

7 maanden geleden

Is dat bacteriële vaginose ook getest?

7 maanden geleden

Is dat bacteriële vaginose ook getest?
Ja! Was ook negatief

7 maanden geleden

Reactie op geenidee20

Ja! Was ook negatief
He wat vervelend dat je de oorzaak niet kunt vinden, soa’s waarschijnlijk ook uitgesloten? Zie je bepaalde verbanden? Bij weinig drinken? Gemeenschap? Toen mijn hormonen nog niet in balans waren vond ik ook dat ik heel vies rook daar beneden. Niet per se vis maar wel metaal achtig geloof ik. Ben uiteindelijk aan de pil gegaan omdat ik helemaal leip werd van die maandelijkse schommelingen en geur is ook weer normaal nu.

7 maanden geleden

Soa is het ook niet. En nee niet perse bepaalde verbanden. Want het is gewoon continu aanwezig de geur, en ik ben ook aan de pil geweest maar toen bleef de geur ook

6 maanden geleden

Ik had het ook! De huisarts kon ook niks vinden. Ik heb capsules voor bacteriële vaginose gebruikt en sinds dien gaat het veeeel beter

6 maanden geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Ik had het ook! De huisarts kon ook niks vinden. Ik heb capsules voor bacte ...
Ik had een hormoon staafje en was daardoor al 9 maanden bijna altijd ongesteld. Soms 2 dagen niet. Dus bij mij kon de geur komen door langdurig tampon, cupje, maandverband gebruik