4 Reacties

9 maanden geleden

Snap dat je schrikt maar geen paniek als de dokter niet in paniek is.. Ik zou even de dokter terug bellen en je vragen daar stellen. Komt goed!

9 maanden geleden

Het schijnt een veelvoorkomend iets te zijn bij baby’s wat ook weer vanzelf overgaat.

9 maanden geleden

Mijn dochtertje heeft ook een navelbreukje maar al van de geboorte. Het consultatiebureau zei mij dat het meestal in de eerste 2 jaar van hun leven vanzelf verdwijnt. Ik moest hem regelmatig ‘terug’ duwen. En als het rood en zeer pijnlijk is en ze begint onverklaarbaar te krijsen dan moesten we meteen de spoed bellen. Maar dat kwam niet vaak voor. Geen ervaring op ‘latere’ leeftijd. Misschien even nog aan de huisarts of consultatiebureau vragen

9 maanden geleden

Bij mijn zoontje gebeurde dit toen hij zes weken oud was (bult zat wel echt ‘in’ de navel). Het is inderdaad veelvoorkomend en genetisch bepaald. Wij drukten de bult steeds in, zolang dat kan en het lijkt dat je kindje geen pijn heeft, zei de huisarts dat er niks aan de hand is. Onze zoon is nu bijna een jaar en z’n navelbreuk is geheeld. Sowieso bij twijfel altijd de huisarts bellen. Ze hebben mijn vragen destijds goed beantwoord.