10 Reacties

茅茅n jaar geleden

Opbergen, verkopen en een lekkere mat kopen voor op de grond.馃槉

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit ook... Ik denk wel dat wij dit zelf een beetje schuld zijn haha. We hebben hem in het begin daar zijn slaapjes laten doen. Dus denk dat hij bij box denkt dat hij moet slapen. Ook is mijn zoontje aan het kruipen en wilt hij graag achter mij aankomen wat hij niet kan als hij in de box ligt. Dus meestal laat ik hem dan gewoon kruipen op de grond zodat hij alles kan ontdekken en ik kan opruimen.

茅茅n jaar geleden

Haha ja niet meer in de box doen 馃槄 hier kruipt mevrouw gewoon op de grond of ze zit in de kinderstoel. Of ik draag haar uiteraard. Box is voor als 't echt even niet kan maar dan is het inderdaad ook al snel huilen. Ik hou m nog wel even want ze gaat overal naartoe, maar is echt voor even snel iets doen.

茅茅n jaar geleden

Hier hetzelfde. Wij hebben de box gewoon weggedaan. Wanneer ik opruim zit de kleine meestal bij mij in zijn wipper of in zijn stoel. Paar speelgoedjes in de hand om hem bezig te houden

茅茅n jaar geleden

Op dit moment is de box even niks voor haar omdat ze vooruit wil rollen, tijgeren, kruipen etc. Maar later als ze dat kunnen en gaan staan enzo is die wel weer handig. Mijn zoontje wilde er toen ook wel weer in. Dan is het handig als je even moet plassen enzo 馃槈 voor nu gewoon spelen met jou erbij, is de grond het leukste.

茅茅n jaar geleden

Hier kruipt ze vooral op de grond met der grote broer op een groot speelkleed. Gebruik de box alleen als ik even uit zicht moet. Ze kan zo alle kanten op馃槄

茅茅n jaar geleden

Wij hebben sinds 2 dagen een grond box.. mega ding maar ideaal! Handen vrij en meneer kan spelen..

茅茅n jaar geleden

Reactie op Didjaa

Wij hebben sinds 2 dagen een grond box.. mega ding maar ideaal! Handen vri ...
Lijkt me wel top ja! Alleen gaat hier echt niet passen馃檲馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Becky24

Lijkt me wel top ja! Alleen gaat hier echt niet passen馃檲馃ぃ
Hier neemt het ook heel veel ruimte in.. maar gekozen voor de plek waar we er het minst last van hebben.. gaan binnenkort verhuizen.. moet nog verzinnen waar hij dan komt

茅茅n jaar geleden

Reactie op C hantal

Opbergen, verkopen en een lekkere mat kopen voor op de grond.馃槉
Goeie ,!