9 Reacties

één jaar geleden

Kan het een periode zijn? Hier ook onrustiger gedurende de nacht. Leert kruipen, de pincetgreep en zijn tandjes komen door.

één jaar geleden

Ow en hij kan al bijna zitten.

één jaar geleden

Waarom heeft dit een negatief effect op jullie relatie? Je kindje vertoond heel natuurlijk gedrag, en geloof me je zal veel minder strijd hebben als je hier aan toe geeft. Er zijn andere alternatieven. Maak een voorbeeld voor hem en ga lekker bij hem liggen. Blijft toch bijzonder dat volwassenen niet alleen willen slapen maar wel vinden dat een afhankelijk kindje dit wel moet kunnen Als het gaat om sex/intimiteit dan zijn er met wat creativiteit toch wel andere mogelijkheden

één jaar geleden

En zeker is dit een periode, je zit mogelijj in een slaap regressie. Je kindje heeft dan juist extra hulp nodig

één jaar geleden

Reactie op Wao

Waarom heeft dit een negatief effect op jullie relatie? Je kindje vertoond ...
Negatief effect is mogelijk wat zwaar geformuleerd. Maar mijn partner en ik staan er anders in. Ik leg hem sneller tussen ons in dan mijn partner, dit zorgt soms voor frustratie. Daarnaast is onze zoon erg onrustig in bed en slapen we daardoor allemaal heel licht en breekt ons dat overdag op. Maar ik vind het fijn om te lezen dat het mogelijk een periode is, je gaat namelijk ook aan jezelf twijfelen door de meningen van anderen.

één jaar geleden

Reactie op Liek92

Negatief effect is mogelijk wat zwaar geformuleerd. Maar mijn partner en ik ...
Wat in basis eigenlijk wel belangrijk is is dat jij borstvoeding geeft en in de maternale houding ligt anders is het niet veilig. Geef je geen borstvoeding is het advies om niet samen te slapen. Wil je dit toch dan zou ik toch adviseren om je bed aan 1 kant tegen de muur aan te zetten en jij aan de andere kant van het kindje in de maternale houding. Vaak zorgt dit al voor rust

één jaar geleden

Reactie op Liek92

Negatief effect is mogelijk wat zwaar geformuleerd. Maar mijn partner en ik ...
Het is echt een periode. Ik vind het persoonlijk echt heerlijk met die kleine frummel naast me maar ik slaap ook echt voor geen meter vaak. Zij slaapt ook heel licht dus we maken elkaar veel wakker 😅. Ik doe altijd alles wat nodig is als ze het moeilijk heeft met slapen. In slaap voeden, samen slapen, wiegen etc. Er is dan altijd wel iets wat goed werkt tot het ineens niet meer nodig is. Zo snel als het komt kan het ook weer verdwijnen is mijn ervaring en tot ze wat ouder zijn blijf je dit soort periodes gewoon houden hoe vermoeiend ze ook zijn. Ze wil vaak vooral mij.. dus wat ik ook doe als ze het moeilijk heeft is dat ik apart ga slapen met haar. Mijn man in de logeerkamer of op de bank. Dan slaapt hij tenminste en zij ook. Ik dan minder maar dan zorgt mijn man wel dat ik weer een keer op een ander moment kan bijslapen. Ik denk dan ‘ beter dat 2 wel slapen dan 3 niet’.

één jaar geleden

Reactie op A&F

Het is echt een periode. Ik vind het persoonlijk echt heerlijk met die klei ...
Fijn die herkenning! Het is inderdaad ook heerlijk om zo'n frummeltje naast je te zien, dus klopt helemaal wat je zegt

één jaar geleden

Heb geen tips voor je behalve het 1 a 2 x proberen, lukt het niet neem je de baby mee. Hier ook het zelfde hoor ^^ ik laat m ook lekker tussen ons in liggen als het niet lukt. En zal vast vanzelf weer wat langer slapen en in z'n eigen bedje. 🥲🖤 periodes periodes 🤷🏻‍♀️