10 Reacties

9 maanden geleden

Ja! Mijn dochtertje wil de hele dag amper eten… zowel de fles als vast voedsel, echt muizenhapjes! Flesjes drinkt ze max de helft van wat ze normaak drinkt. Ze heeft al heel lang 8 tanden dus ben benieuwd of er meer bij komen 😅🙈

9 maanden geleden

Reactie op lcsl

Ja! Mijn dochtertje wil de hele dag amper eten… zowel de fles als vast voed ...
Ohhh, dat is nog minder indd! Merk je dat ze tanden krijgt? Hier wel, vuur rode wangen, huilerig en hangerig en slecht slapen. 🤷🏼‍♀️

9 maanden geleden

Ohhh, dat is nog minder indd! Merk je dat ze tanden krijgt? Hier wel, vuur ...
Eigenlijk niet.. verder is ze helemaal happy. Enige is dat ze wel erg luieruitslag heeft. Maar weet niet of dat er ook mee te maken kan hebben? Van al haar andere tandjes had ze gelukkig totaal geen last en ook geen luieruitslag dus weet niet wat het is. Bij jou klinkt het inderdaad wel eerder als tandjes! Zo lastig he! Vooral als de slaap minder wordt vind ik het echt moeilijk haha 😝 Ik hoor trouwens wel goeie verhalen over Dentinox dat kan je op tandvlees doen tegen de pijn. Zelf nooit nodig gehad nog maar omdat je ook op zoek was naar tips wellicht kan het helpen?

9 maanden geleden

Reactie op lcsl

Eigenlijk niet.. verder is ze helemaal happy. Enige is dat ze wel erg luier ...
Ah dank je voor je tip, we gebruiken het indd al, soms werkt het en soms niet zo gek! Mja moeten maar door deze fase weer heen haha! Luieruitslag kan volgens mij wel tandjes zijn, maar dat zou denk ik wel in combinatie van moeten zijn denk ik, geen idee. Hier eigenlijk nooit last van gehad haha...

9 maanden geleden

Nou sinds een paar dagen wil mijn baby ook niet veel meer eten. Wel knijpfruit of chipjes maar avondeten of brood dat niet meer hoor maar een paar hapjes. Weet niet of dat met haar tandjes te maken heeft hoor

9 maanden geleden

Goh dit was met ons ook zo, en inderdaad gewoon niet helemaal fit, tandjes, koorts, hangerig. Wij gaven dan gewoon een knijpfruitje en yoghurt na🤭

9 maanden geleden

mijn zoontje wil ook niet warm eten… wat hij voorheen altijd heel goed deed. ik geef hem nu een bordje pap met geprakte banaan soms avocado doorheen… ondanks dat probeer ik toch elke keer wel de warme maaltijd aan te bieden maar tevergeefs hij grijpt meteen naar zijn mond en spuugt het uit… daarnaast dronk hij ook 3x pd nutrilon 180 +6 maar dat is nu dus soms ook of 2 flesjes en soms een kleinere fles. ik denk dat het weer hoort bij een sprong net als het niet goed slapen, verlatingsangst etc.

9 maanden geleden

Reactie op Roosjje2020

mijn zoontje wil ook niet warm eten… wat hij voorheen altijd heel goed deed ...
Slaapt hij ook slecht bij jullie? Ik heb echt weer vreselijke nachten, nou waren ze nooit echt top, maar dit is wel heel erg... 😮‍💨

9 maanden geleden

Slaapt hij ook slecht bij jullie? Ik heb echt weer vreselijke nachten, nou ...
wij worstelen al vanaf begin november met hele andere trekjes. alles wat hij voorheen hele goed deed is allemaal veranderd 😅 slapen: - zelfstandig slapen - doorslapen - in ledikant slapen dit wilde hij allemaal niet het was alleen maar krijsen eten: - wilt geen boterham met hartig beleg soms ook zelfs geen zoet beleg - geen soep - geen warm eten - geen potjes wat voorheen allemaal wel gegeten werd… bad/douche: -niet in badje -niet onder de douche of op schoot ook hier krijsen we tot aan kokhalzen en overgeven toe. + verlatingsangst dit zijn tot nu toe de dingen die echt veranderd zijn bij hem. natuurlijk leert hij wel weer andere dingen hahaha ik wil niet alleen maar negatief zijn. ik geniet nog steeds elk seconden van en met hem, maar wel de zwaarste periode die ik tot nu toe heb meegemaakt🥲

9 maanden geleden

Reactie op Roosjje2020

wij worstelen al vanaf begin november met hele andere trekjes. alles wat hi ...
Ik heb precies hetzelfde, nou eet hij hier alleen in de avond niet. Maar dacht even dat ik de enige was die dit had. 🥺😮‍💨