5 Reacties

één jaar geleden

Wat er tegen ons werd gezegd (ook dubbele oorontsteking + buikgriep + kinderziekte ) dat we niks moesten vorzeren qua eten en drinken. We moesten wel opletten of ze genoeg natte luiers had dus minimaal 4 of 5 plasluiers als dat minder was moesten we bellen en moesten we terug komen.

één jaar geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Wat er tegen ons werd gezegd (ook dubbele oorontsteking + buikgriep + kinde ...
Dat van de luiers was op een dag

één jaar geleden

Ja hier hetzelfde, de ochtend fles em avond fles gaat er wel in maar over de rest vd dag bar weinig. Hij had griep, verkouden en er komen 5 tanden tegelijk door. Ik ben geen fan van medicatie maar nu toch maar af en toe een zetpilletje en merk dat hij daarna toch wat rustiger is en minder jengelig, eet en drinkt dan ook wel iets gelukkig. Ik hou zijn luiers goed in de gaten en hij heeft gelukkig nog wel redelijk goede plasluiers, hoe zit dat bij jou? Hier maanden btw.

één jaar geleden

Toen ons dochtertje het had 7 maanden en hebben we echt iedere dag sowieso een zetpil gegeven want ze krijsten echt van de pijn en was heel de dag heel hangerig. Wij zijn ook niet echt van de medicatie maar het was wel echt nodig toen want ze sliep ook heel erg slecht daardoor

één jaar geleden

Ik heb hem ook een aantal keer paracetamol gegeven en dan was die even vrolijk maar dat duurde niet lang. Nu na 1 week is die wel iets vrolijker maar hij slaapt ontzettend veel, is snel moe. Hij heeft nog plasluiers maar ze zijn minder vol dan normaal gesproken. Ik heb eigenlijk niet geteld hoeveel het er precies waren. Ik ga het in de gaten houden. Maar voor mijn gevoel drinkt hij sws niet voldoende… en eten is ook een drama