15 Reacties

één maand geleden

Misschien kan je eerst de zijkant eruit halen? Evt met zo'n plankje ervoor nog van Ikea. Dan kan jij lijken wat hij ervan vind voordat je gelijk nieuw bed haalt.

één maand geleden

Wij zijn al een aantal maanden geleden overgegaan op een vloerbed. Mijn zoontje slaapt hier een stuk beter in dan het ledikant. Het staat ook nog eens erg gezellig. Hij kan er zelf in en uit waardoor hij juist rustig blijft liggen.

één maand geleden

Ook met slaapzak aan?? Voorlopig blijft mijn kleine meid (19mnd) nog ff in haar ledikant 😅 Mijn oudste ging met 2,5 jaar oud over op een groot bed. (90×200cm) Ze heeft een "bedbank", de open kant heb ik tegen de muur gezet zodat ze een opstaande rand heeft en niet uit bed valt. Een Peuterbed heb ik overgeslagen. Vond ik persoonlijk niet nodig, vroeger zelf ook nooit in gelegen (bestond toen nog niet) en is toch weer een extra kostenpost, waar ze relatief kort in liggen.

één maand geleden

Reactie op BEG83

Ook met slaapzak aan?? Voorlopig blijft mijn kleine meid (19mnd) nog ff in ...
Mhhh met slaapzak aan nog niet gezien maar kreeg er wel de kriebels van haha! Goeie inderdaad van dat grotere bed, daar zullen ze vast ook goed in slapen.

één maand geleden

Reactie op Danae1991

Wij zijn al een aantal maanden geleden overgegaan op een vloerbed. Mijn zoo ...
Heb je toevallig een foto? Er zijn zoveel varianten haha

één maand geleden

Reactie op HdHD

Misschien kan je eerst de zijkant eruit halen? Evt met zo'n plankje ervoor ...
Ohja dat is ook wel slim! Al heb ik wel het idee dat die uit bed zal vallen als we geen latje er voor doen, het bed staat ook vrij hoog op de pootjes dus wellicht die er maar onderuit halen

één maand geleden

Reactie op BABY-2022-dec

Ohja dat is ook wel slim! Al heb ik wel het idee dat die uit bed zal vallen ...
Ja bij Ikea heb je van die plankjes te koop. https://www.ikea.com/nl/nl/p/nattapa-zijsteun-wit-50465761/?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwwae1BhC_ARIsAK4Jfrx9rGo233cunPkZjQkUeSw0TvQHPFzTlsJ-UmOWPPs09MA5GS0hb0caAk8TEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

één maand geleden

Dan zou ik gaan overstappen voor de veiligheid. Die van ons klimt niet, dus we blijven net zo lang in de ledikant tot dat het kan.

één maand geleden

Hier staat het peuterbedje al. Is het oude bed van haar zus. We hebben wel een nieuw matras gekocht. Ze vindt het fantastisch. Slapen doet ze nog in haar ledikant. Ze speelt nu vooral op haar bedje. Kan ze er mooi aan wennen. Af en toe gaat ze er lekker op liggen. Voor de veiligheid zou ik wel over gaan naar een ander bedje. Als ze gaan klimmen dan is het niet veilig meer.

één maand geleden

Mijn zoontje is nu 1.5 en ik ben zwanger van een tweeling. Dus wij gaan over 2 weken zijn bedje veranderen. Ben heel benieuwd wat hij ervan vind.. hihi

één maand geleden

Reactie op Qkct

Mijn zoontje is nu 1.5 en ik ben zwanger van een tweeling. Dus wij gaan ove ...
En hij is er al 2x uitgeklommen dus het wordt ook tijd haha.

één maand geleden

Zonder zijkanten en laag bij de grond. Leren ze ook alvast wat het einde van het bed is, zonder gevaar. Hij is 1 keer in het begin naast het bed terecht gekomen en daarna nooit meer. Hij slaapt nu een aantal maanden in dit bed.

één maand geleden

Wij willen voor haar 2e verjaardag (december) een groot vloerbed kopen 160x200. Zo kan 1 van ons er ook bij liggen als ze het even nodig heeft i.p.v dat ze bij ons in bed kruipt. En lekker boekjes lezen in bed en kletsen. Nu al zin in! We vonden het een leuk verjaardagscadeau. Haar nichtje van 3 heeft nu een "groot bed" (hoogslaper). Nu wil ze ook een groot bed😊

één maand geleden

Reactie op Danae1991

Zonder zijkanten en laag bij de grond. Leren ze ook alvast wat het einde va ...
Welke is dit?

één maand geleden

Reactie op Fenje

Welke is dit?
https://www.premiumxl24.nl/kinderbed-houten-bed-huisbed-met-bedbodem-verschillende-maten-en-kleuren?gad_source=1&gbraid=0AAAAABcJ16tkCNIgvUq16RP2I3fzJ9Y_q&gclid=Cj0KCQjwjLGyBhCYARIsAPqTz1_hUotmvkxGflGYavhi36Kah7USW3HuvcAdFxmvKn1TIjMTSUUMxxMaAsoKEALw_wcB#93=39&185=132 Je hebt 2 maten - 90x200 - 80x160 -