9 Reacties

één jaar geleden

Heel herkenbaar 😅

één jaar geleden

Reactie op -Tessa-

Heel herkenbaar 😅
Hoop toch dat dit snel voorbij is 😵‍💫

één jaar geleden

Oh hier ook zo'n dag! Alleen eet ze hier ALLES. 2 boterhammen en een fles melk voor lunch en nog niet genoeg. Normaal zo'n lieve vrolijke baby. Maar nuu....

één jaar geleden

Wij net hetzelfde voor. Heel de dag willen eten, maar spelen, slapen,... geen enkele activiteit is oke buiten gaan wandelen. Dus wandelen we nu heeeel veel.

één jaar geleden

Heeeeeel herkenbaar... slapen vooral DRAMA! Niet willen slapen en dan net zo lang doorgaan tot hij letterlijk van vermoeidheid in slaap valt.. dan slaapt hij 20min en is de ergste vermoeidheid eraf. Dan weer door pfffff snachts ieder uur wakker en dan alleen aan de borst in slaap vallen. Gelukkig slaapt hij bij ons in bed, dus is het snel de borst erin en doorslapen. Maar alsnog ben ik moe! Hij trekt zichzelf sinds dat hij 6mnd is ook al overal aan op en kruipt nu de hele kamer door en trekt zich overal aan op, loopt langs de tafel en zit overal aan. Het is een klein monstertje.. gister klom hij zo 2 treden de trap op! Het ergste is nu dat hij sinds dit sprongetje alleen nog maar los op de vloer wil dan is het goed. Verder is niks goed.. huilen en boos als hij dan even opgetild moet of in de auto of kinderstoel word gezet. Hopelijk is dit een fase die snel voorbij gaat.

één jaar geleden

Reactie op 40mom

Wij net hetzelfde voor. Heel de dag willen eten, maar spelen, slapen,... ge ...
Hier is ook alleen wandelen nog leuk. Doen we ook heeeeel veel! Hopelijk blijft het nog even niet regenen 😂

één jaar geleden

Reactie op rbnvndm

Hier is ook alleen wandelen nog leuk. Doen we ook heeeeel veel! Hopelijk bl ...
Wij hebben een grote paraplu aangeschaft en gelukkig een goed regenzeil voor de buggy. Weer of geen weer wij gaan op wandel. Vandaag wel mooi weer en wandelt wel heel wat aangenamer.

één jaar geleden

Zoo blij om dit te lezen! Dacht echt dat ik de enige was. Was al bang dat er iets mis was met hem. Gelukkig is het herkenbaar voor anderen. Blijf maar herhalen, dit is een fase het gaat wel weer voorbij

één jaar geleden

Mijn meisje is zo boos als ze in haar stoel moet. Ze wil gewoon niet meer ergens in zitten 🙈 Ook weinig geduld voor eten. Middagfles is drama. Verder gewoon vrolijk! Af en toe een nacht aan het spoken 🥱 Ze is vandaag 9 maanden...