49 Reacties

7 maanden geleden

Wij hebben 12 mooie dagen mogen beleven waarin onze dochter zelfstandig in slaap viel en snachts door sliep. Het was hemels 🙌🏼 Helaas na die 12 dagen in een terror sprong oid terrecht gekomen en zijn we verder terug bij af dan ooit 🥲

7 maanden geleden

Reactie op NaNa22

Wij hebben 12 mooie dagen mogen beleven waarin onze dochter zelfstandig in ...
O, nee! Dat is balen! Sterkte komende nachten. 💪

7 maanden geleden

Iemand nog een tip? Onze dochter wil in de avond vaak gewoon niet naar bed. Ze is dood en doodmoe, maar ze schreeuwt moord en brand. Maakt niet uit wat ik doe. Ze gaat net zo lang door met wakker zijn en krijsen als we een slaap poging doen totdat ze letterlijk omvalt. Hierdoor komen we steeds meer in een cirkel van oververmoeidheid, waardoor ze echt niet goed te pas is overdag ook. Ze begint in de ochtend al met gapen en ogen wrijven, maar is dan niet meer weg te leggen. We komen er maar niet uit. Nu voor een tweede avond op rij laten huilen in bed. Ze klinkt woest, maar het is echt de enige manier om haar in slaap te krijgen voor 00.00 uur zodat ze wat meer slaap krijgt. Het breekt echt mijn hart en ben er zo geen voorstander van, maar haar zo dood en doodmoe (en daardoor zit ze ook zo slecht in haar vel..) zien ook. Iemand die kan helpen? 😢😢😢

7 maanden geleden

Reactie op Vlindertje3

Iemand nog een tip? Onze dochter wil in de avond vaak gewoon niet naar bed. ...
En als je haar bij jou legt?

7 maanden geleden

Reactie op Soraya09

En als je haar bij jou legt?
Als ik haar in slaap wil wiegen wurmt ze zich al krijsend uit mijn armen. Tussen ons in heeft ze nooit gewild, raakt compleet in de war van alle ruimte dan om haar heen en gaat spelen en wordt onrustig en gaat op een gegeven moment huilen. Ik heb geprobeerd haar staand te wiegen of in een andere houding vast te houden, maar ook dan compleet overstuur..

7 maanden geleden

Reactie op Vlindertje3

Iemand nog een tip? Onze dochter wil in de avond vaak gewoon niet naar bed. ...
Herkenbaar van onze oudste dochter. Klinkt inderdaad als oververmoeidheid. Ik weet niet of er een bepaald schema is dat jullie aanhouden? Dat deden wij niet en gingen op haar signalen af, maar eigenlijk was het dan net te laat. Bij ons zoontje houden we nu een 2-3-4 schema aan qua wakker tijden en bij hem gaat het slapen stukken beter. Of misschien tijdelijk meeslapen als dat wel werkt zodat ze even die oververmoeidheid kan doorbreken?

7 maanden geleden

Reactie op lvdee

Herkenbaar van onze oudste dochter. Klinkt inderdaad als oververmoeidheid. ...
Ze wil dus gewoon niet in slaap vallen. Dat is het hele probleem 😅. Zodra ze door heeft dat ze naar bed moet is het drama. Iets eerder gaan, later gaan, samen gaan.. We hebben haar altijd in slaap gewiegd en dat doe ik nog met alle liefde. Maar ze wurmt zich gewoon uit mijn armen en krijst er keihard bij. Gisteren iets eerder gegaan, puur op basis van tijd. Ze liet alles begaan en dronk rustig haar fles in mijn armen en had ik er wel vertouwen in. Toen moest ze poepen en was het klaar. Haar verschoond en toen begon het gekrijs weer. Slaapzak wil ze aan, maar zodra de lamp uit gaat is het krijsen. Als we dan uit de kamer gaan is ze klaar wakker. Probeer het dan weer zodra ze in dr oogjes wrijft, maar dat wil ze echt niet. Dus weer uit de slaapkamer, oogt ze klaar wakker. Proberen voordat ze moeheidsignalen geeft, maar ook dan keihard krijsen. Pas als ze omvalt van vermoeidheid kun je haar weer in slaap wiegen.. Lijntje is zo dun..

7 maanden geleden

Reactie op Vlindertje3

Iemand nog een tip? Onze dochter wil in de avond vaak gewoon niet naar bed. ...
Rondjes lopen in de wandelwagen? Plat leggen. Heeft bij ons een tijdje gewerkt...

7 maanden geleden

Mijn dochter van bijna 15 maanden heeft nog nooit zelfstandig geslapen. Zelfs nog nooit alleen in bedje. ALTIJD in de draagzak of bij mij in bed. Komt wel wanneer t komt

7 maanden geleden

Reactie op Soraya09

Mijn dochter is bijna 14 maanden en heeft dit ook. Ze deed tot anderhalve m ...
Ik zat hier ook aan te denken!

7 maanden geleden

Reactie op Herfst27

Ja, natuurlijk! Ik heb me goed geprobeerd in te lezen in het onderwerp en e ...
Huilen kan prikkel verwerking doen maar dit moeten ze dan noooit alleen doen. Laten huilen is idd echt heel slecht