5 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb ook twijfels. Ik wou er altijd 1 en mijn partner geen. Uiteindelijk wou hij wel eentje na lang nadenken. Mijn partner en ik zijn nu dolgelukkig dat we onze dochter hebben. Ze is van nov 2022. Hij praat zelfs soms over een tweede. Ik heb dat gevoel ook soms. Maar heb bang om de aandacht niet goed te kunnen verdelen, dat het een moeilijk kindje zal zijn. Onze dochter is zalig. Dus hier ook twijfels. Maar wanneer ben je zeker 馃

vorige maand

Ik ben zwanger van de derde. Als ik zie hoe dol onze oudste twee op elkaar zijn, heb ik geen moment spijt. Ze geven elkaar ook heel veel aandacht, dus het is niet zo dat jij ze dan alle aandacht moet geven. Als je je goed inleest over sibbe relaties, komt het vast goed tussen hen!

5 dagen geleden

Wij hebben een meid van dec 2022 en sinds afgelopen maart nog een meisje erbij. Het is zeker aanpoten, maar zou het niet willen missen! De oudste is gek op haar zusje en kan niet wachten om meer met haar te kunnen spelen. Een tweede kindje rolt eigenlijk wel mee in je ritme.

5 dagen geleden

Reactie op HdHD

Wij hebben een meid van dec 2022 en sinds afgelopen maart nog een meisje er ...
Grappig. Ik ervaar dit dus echt anders. Ik vond van 0 naar 1 kind echt geen verschil in mijn leven en van 1 maar 2 wel. Ik moest echt opnieuw een structuur vinden. De jongste is nu bijna 7 maanden en ik heb sinds ongeveer 1 maand dat ik denk yes ik heb weer een ritme gevonden en het lukt me om dingen in huis te doen. En de tijd voor jezelf? Die heb ik echt nooit, behalve als we oppas hebben. 's Avonds lig ik om half 8 in bed en val ik in no time in slaap. Desalniettemin zou ik het idd ook niet willen missen.