4 Reacties

één maand geleden

Hallo Marieke, De natuurlijke maaginhoud van een baby van 8 weken is ongeveer 80-90ml en dit wordt pas rond de zesde maand 150ml. Als zij dus meer drinkt dan wat eigenlijk er in past, komt dat ook wel weer terug.

één maand geleden

Reactie op Georgina R

Hallo Marieke, De natuurlijke maaginhoud van een baby van 8 weken is ongeve ...
Hee bedankt hier heb ik wat aan ! En nog een vraag… waarom kom ze om de 2 uur.. zou dat nu een sprongetje zijn of heb je daar misschien ook een reden voor 😁

één maand geleden

Reactie op Marieke Schraag

Hee bedankt hier heb ik wat aan ! En nog een vraag… waarom kom ze om de 2 u ...
Goed om te horen dat ik kon helpen. ☺️ Maar op je andere vraag heb ik helaas geen specifieke antwoord op. Die ene kindje drinkt gewoonweg vaker dan die andere. 12 keer voeden in 24 uur is helemaal niet gek bij deze leeftijd. Wel zwaar, dat weet ik ook wel. Maar het zal met de tijd minder en beter worden, beloof ik 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op Marieke Schraag

Hee bedankt hier heb ik wat aan ! En nog een vraag… waarom kom ze om de 2 u ...
Hoi Marieke! Sommige kindjes drinken gewoon wat vaker kleine beetje, net zoals sommige volwassenen vaker drinken dan andere. Heel vermoeiend als mama, maar niet iets wat je kunt oplossen ben ik bang... Vooral loslaten en met de flow van je kindje meegaan 😅 Met de leeftijd zal het waarschijnlijk wel wat minder vaak worden.