10 Reacties

9 maanden geleden

Wij twijfelen, 2 is beter en heeft ze nog wel nodig maar twijfelen omdat ze 's nachts ineens slechter slaapt. Veel wakker, dit zijn sprongetjes maar toch.

9 maanden geleden

Ze ging richting 1 slaapje op de dag. Daarna week ziek geweest, nog beetje van aan het herstellen. Nu meer vermoeid dus weer echt 2 slaapjes op een dag nodig.

9 maanden geleden

Hier zeker nog 2. Soms zelfs nog 3

9 maanden geleden

Wisselt een beetje per dag. Meestal 2 en soms 1 lange.

9 maanden geleden

2 slaapjes. Maar ze is ook nog maar net 1. Dus dan kan ze nog een tijdje 2 slaapjes doen 😊

9 maanden geleden

Die van ons doet sinds de 8 maanden 1 slaapje per dag en dan meteen een goeie van een uurtje of 2,5/3 en gister een uitschieter naar 4 uur. Ze slaapt in de nacht de klok rond. Ze is ook pas vanaf 8 maanden overdag dutjes in bed gaan doen. Van te voren was het maar lukraak op de dag een keer ergens in iemands armen en alles van korte duur. Wat we nu doen werkt heel goed voor haar en voor ons stiekem heel fijn om even wat tijd voor onszelf te hebben

9 maanden geleden

Reactie op Marloes712

Die van ons doet sinds de 8 maanden 1 slaapje per dag en dan meteen een goe ...
En hoelaat doet jullie kindje dan een dutje als ik vragen mag? Bij die van mij is slapen drama.. krijsen en alleen maar bij mij wilen slapen. Zowel dag als snachts

9 maanden geleden

zeker 2 slaapjes nog hier!

9 maanden geleden

Reactie op Mommyvan3

En hoelaat doet jullie kindje dan een dutje als ik vragen mag? Bij die van ...
Als de onze om 7 uur word smorgens dan gaat ze tussen 10 en 11 naar bed. Fles melk voor het slapen gaan. Meestal word ze dan tegen half 2 wakker en gaat ze savonds tussen 6 en 7 naar bed. Als ze moe word aan het einde van de middag wandelen we een rondje buiten met de hond dat ze wat kan rusten of komt ze op schoot even een filmpje kijken.

9 maanden geleden

Hier net overgestapt op 2 slaapjes 🫣 Mijn zoontje wordt elke morgen om 5:30 wakker en gaat tegen 9 uur slapen, doet dan een dutje van 1,5 uur. En gaat dan rond 2 uur nog een keer slapen tot +/- half 4 en gaat dan rond 18:30/19:00 op bed