12 Reacties

8 maanden geleden

Mijn dochter had dat ook totdat ik met babyoil heeft gestoopt om the gebruiken. Sincedien had ze super weinig. Success.

8 maanden geleden

Ik heb altijd babyolie gesmeerd en dan met een kammetje eroverheen. Mijn moeder gebruikte vroeger altijd berg pads van de etos. Ik heb even gezocht maar vind alleen maar crème. https://www.etos.nl/producten/drs-leenarts-berg-zalf-120172819.html Misschien helpt deze?

8 maanden geleden

Wij deden er niks op. Is nu bijna weg. Het enige wat ik doe is als we gaan badderen, het er soms wat vanaf "vegen" haha. Merkt ze niks van 🤣

8 maanden geleden

Ik heb voor mijn dochter de dr leenarts zalf gebruikt. Na 1x gebruiken was alles weg, echt topspul!

8 maanden geleden

Baby olie, nacht in laten trekken en dan kam je het er zo uit 😁

8 maanden geleden

Bij mijn dochter werkte dr leenarts ook. Inderdaad 1x gedaan en alles was weg en is weggebleven. Heb ook met babyolie geprobeerd. Mijn zus die kapster is zei dat je dan het beste voor het slapen babyolie op hoofdje inmasseert en sochtends afspoelen/kammen. Dit werkte redelijk maar niet zo goed als de bergzalf van dr leenarts

8 maanden geleden

Ik heb voor onze kleine twee zalfjes gekregen van de huisarts toen onze dochter zo’n erge berg had. Ze krabte het steeds kapot. Binnen een week was het weg.

8 maanden geleden

Ik heb eigenlijk een negatieve ervaring met de zalf van dr leenaarts. Dat wil zeggen; de berg verdween wel, maar met het uitkammen kwam er ook zoveel haar los… onze zoon had al heel veel en lang haar bij de geboorte, ik vond dat echt zo zonde. Dus pas op met het gebruik als je kindje al veel haar heeft, is mijn tip

8 maanden geleden

Dr leen bergzalf! Echt een aanrader! 1x gebruikt en de berg is nooit meer teruggekomen (bij allebei mijn kids). Er komt inderdaad ook wel wat haar mee, maar dit komt niet door de zalf. Deze haren zitten namelijk al los maar vastgekoekt aan de dikke schilfers. Als je de schilfers dan verwijderd komen de haren mee. Kan je niks aan doen. Haren groeien vanzelf weer aan.

8 maanden geleden

1x hormoonzalf erop gedaan (had toentertijd eczeem) en nooit meer teruggekomen.

8 maanden geleden

En hier ook negatieve ervaring met vet, zoals kokosolie, leenarts. Werd allemaal hard en geel en vies van