6 Reacties

één jaar geleden

Het zou ook aan de fles kunnen liggen of de speen die hij niet fijn vind. Ik zie dit vaker op het werk. Mijn zoontje eet opzich wel goed maar zodra hij genoeg heeft begint hij te kokhalzen terwijl het brood ofzo nog in zijn mond zit en dan komt hem alles terug ook de melk.....

één jaar geleden

Heeft hij misschien moeite met slikken? Denk aan vernauwde slokdarm? Of grote amandelen? Ik had dat als baby en kind, waardoor ik ook nooit goed at. Geen idee of dat het kan zijn hoor, maar je weet maar nooit?!

één jaar geleden

Mijn dochter is precies hetzelfde. Zij wil alles op haar tijd. Het enige moment waarop zij flessen goed leeg drinkt is voor bedtijd in slaapzak. Als ik het haar overdag zo geef doet ze precies hetzelfde als jullie zoon. Ik leg haar tegenwoordig op de grond, of de bank, met speelgoed in haar hand. Dan drinkt ze nog wel eens 30 ml zonder morren 😆 maar kan ook zo maar zijn dat ze dan 5 min spelen later denkt, he ik wil weer de fles. En dan drinkt ze weer 30 ml. Tja, blijkbaar een heel koppig meisje die het precies op haar tijd wil. Dus geven zo veel als mogelijk flessen voor bedtijd.

één jaar geleden

Reactie op Vlindertje3

Mijn dochter is precies hetzelfde. Zij wil alles op haar tijd. Het enige mo ...
Ik weet niet of je op schema, of op verzoek geeft? Misschien werkt juist op verzoek heel goed. Flessen wat kleiner. Elke keer stoeien om een fles is ook niks. Ken de strijd, wij hebben hem allang opgegeven en volgen haar helemaal. Resulteert vaak ik dat we in de avond wel lang zijn voor bedtijd, dan kan ze zo 210-300 ml weg drinken.

één jaar geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Heeft hij misschien moeite met slikken? Denk aan vernauwde slokdarm? Of gro ...
Ow nog niet aan gedacht dat dit ook kon!

één jaar geleden

Reactie op Vlindertje3

Mijn dochter is precies hetzelfde. Zij wil alles op haar tijd. Het enige mo ...
Inderdaad, liggend drinkt hij veel beter! Zo raar 🧐