6 Reacties
3 jaar geleden
Ik ga de lepeltjes uit het gratis pakket van babydump gebruiken, dit zijn die lange groene lepels. Gebruik ik nu al voor vitamines
3 jaar geleden
In het begin heb je alleen lepeltjes nodig. Echt bestek komt later als ze zelf gaan eten. Ik vindt de plastic babylepeltjes van de action erg fijn. (Zie foto) Weet niet of die er nu nog zijn want heb ze destijds voor mn oudste dochter gekocht maar je kan ze ook bij de kruidvat oid kopen. In de babybox van de babydump zaten ze gratis. En bij Olvarit ook eens gratis lepeltjes gehad. Succes met de eerste hapjes! Benieuwd hoe de kleine het gaat vinden.

3 jaar geleden
Ik volg maaske_volmondiglogopedie op instagram. Zij heeft heel veel leuke tips over eten bij baby's. Ook over welk lepeltje je het beste kan gebruiken, hoe je goed een hapje geeft etc. Ikzelf vind het heel interessant 馃榿
3 jaar geleden
Lepeltjes voor mezelf maakte me nooit zo uit, daar gebruikte ik alles voor.
Lepeltjes voor mijn dochter om te gebruiken haalde ik altijd van het Kruidvat, de lepels uit het oefenbestekje vond ik mooi klein.
https://www.mepal.com/nl/fruitvork-campus-onderweg-wit-207685030600
Ik zweer bij deze vorkjes als ze straks zelf gaan eten. De meeste kindervorken zijn hartstikke stomp en zeker als ze ook nog afgerond zijn als een lepel kun je er voor geen meter mee prikken. Ik kan daar zelf ook nauwelijks mee eten.
Deze vorkjes zijn klein en handzaam, maar werken tenminste wel.
Na heel veel bestekjes kwamen we eindelijk hier op uit en wij zweren erbij.